استاندار سیستان و بلوچستان: راه استاندارد محور و زیربنای توسعه است


استاندار سیستان و بلوچستان: راه استاندارد محور و زیربنای توسعه است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه؛ محور و زیربنای توسعه است و تا زمانی که راه‌های ارتباطی استان از شمال تا جنوب تبدیل به جاده‌های استاندارد نشود هیچ توسعه‌ای برای استان متصور نیست.

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه پنجشنبه در نشست "توسعه راه‌های استان" با بیان اینکه راه؛ موضوع اول سیستان و بلوچستان است اظهارداشت: در این استان۲۳ هزار کیلومتر راه داریم که ۲ هزار کیلومتر آن باید یک طرفه شود که از این میزان تاکنون تنها ۴۱۸ کیلومتر آن یکطرفه شده است.

وی افزود: با اقدامات و پیگیری‌های بسیار خوبی که انجام شده ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه یکطرفه دیگر در شمال و جنوب استان در دست اقدام است که امیدواریم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه تمام کافی نیست و شروع پروژه‌های جدید به جهت تکمیل کریدور شمال جنوب و استانداردسازی محورهای مواصلاتی بایستی با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهارداشت: برای تسریع در رفع بسیاری از مشکلات و کمبودهای استان، مدیران باید جهادی خدمت و برای تحقق این موضوع دستگاه نظارتی هم از کار جهادی مدیران پشتیبانی و حمایت کنند.

مدرس خیابانی افزود: در واقع مدیرانی که با روحیه جهادی و بدون بودجه و امکانات پروژه را جلو می برند و در راستای خدمات رسانی و جلب رضایت مردم تلاش می‌کنند، نه تنها باید زیر سوال بروند بلکه بایستی مورد تقدیر واقع شوند. اما در کنار این حمایت، نظارت برای پیشگیری از انحراف توسط دستگاه‌های نظارتی لازم است.

وی گفت: هیچ یک از موضوعات مهم استان نباید بدون مطالعه باشد و با وجود این همه دانشگاه و مراکز پژوهشی در سیستان و بلوچستان تنها عامل متوقف شدن پروژه‌ها فقط بودجه و اعتبار باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان از آغاز نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر زاهدان به وسعت ۲۲ هزار مترمربع و جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌های شهری توسط شهرداری تا شب عید خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی هم بایستی در اجرای این پروژه مهم شهرداری را پشتیبانی کنند و هر نقطه‌ای که نخاله‌ها مربوط به دستگاه‌ها است سریعاً نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس