استاندار سیستان و بلوچستان: اقدام جهادی مدیران لازمه حل مشکلات است


استاندار سیستان و بلوچستان: اقدام جهادی مدیران لازمه حل مشکلات است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید برای تسریع در رفع بسیاری از مشکلات و کمبودهای استان جهادی خدمت کنند و برای تحقق این موضوع دستگاه نظارتی از مدیران که کار جهادی می‌کنند حمایت داشته باشند.

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در کنار حمایت از مدیرانی که کار جهادی انجام می‌دهند نظارت دقیق برای پیشگیری از انحراف نیز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دستگاه‌های اجرایی به موقع اعتبارات را جذب نکنند جفا و ستم به مردم سیستان و بلوچستان است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شرایط فعلی با هزار تلاش و پیگیری و انعکاس مشکلات و درخواست از مسوولان کشور، اعتباراتی برای استان گرفته می‌شود تا با اجرای طرح ها مشکلی از مردم رفع و استان در توسعه پیشرفت کند.

وی تاکید کرد: اگر مدیر دستگاه اجرایی در سیستان و بلوچستان نتواند اعتبارات را جذب کند و برگشت داده شود آن مدیر دستگاه باید عزل شود.
مدرس خیابانی تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان کماکان باید پیگیر بقیه خسارت‌های ایجاد شده در حوادث طبیعی باشد.
وی بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌ها در سیستان و بلوچستان دارای اهمیت است و هر منطقه‌ای که این زیرساخت‌هایش ضعیف باشد آسیب‌های بیشتری می‌بیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد