رئیس‌جمهور وارد گیلان شد


رئیس‌جمهور وارد گیلان شد

رکنا: رئیس‌جمهور کشورمان در بدو ورود در گیلان با تأکید بر اینکه مشکلات گیلان پیش از سفر احصا شده است، گفت: به دنبال نقطه عطفی برای حل مشکلات در گیلان هستیم .

به گزارش رکنا، به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در پانزدهمین سفر استانی خود دقایقی پیش وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شد.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری گیلان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رئیس دولت سیزدهم به دیار میرزا است.

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به گیلان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان رشت به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مردم راه‌اندازی شده است و وزرا نیز در شهرستان‌های مختلف استان به نمایندگی از رئیس‌جمهور حضور خواهند یافت.

رئیس‌جمهور: به دنبال نقطه عطفی برای حل مشکلات در گیلان هستیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در بدو ورود در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در گیلان و تبریک ایام‌الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: استان گیلان استانی پرظرفیت است.

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های مردم گیلان در طول دوران دفاع مقدس گفت: مردمی که در برابر متجاوزان همواره ایستاده و تاریخ این استان همواره شجاعت و مقاومت این مردم را ثبت کرده و تقدیم هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده همین مهم است.

رئیس‌جمهور از شناسایی نیازهای استان گیلان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی خبر داد و افزود: از چند روز گذشته هیئت‌هایی به‌منظور بررسی‌های مقدماتی در گیلان حاضر و با مشورت نماینده ولی‌فقیه، استاندار و فعالان و اجتماعی و اقتصادی، نیازهای استان شناسایی‌شده است.

رئیسی، گیلان را استانی با ظرفیت‌های بی‌شمار صنعتی، گردشگری و کشاورزی دانست و تصریح کرد: گیلان استانی صنعتی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی است که زمینه‌های بسیار بزرگی دارد و با این ظرفیت‌های ارزشمند برخی نارسایی‌ها، فقر و بیکاری معنا ندارد لذا یکی از اهداف حضور بنده در گیلان شناسایی و برطرف کردن همین مشکلات است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ویژگی‌های اقتصاد دریایی در گیلان بیان کرد: اگر اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در گیلان فعال شود ما در این استان شاهد فقر و بیکاری به حول و قوه الهی نخواهیم بود.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه مشکلات گیلان پیش از سفر احصا شده است، گفت: به دنبال نقطه عطفی برای حل مشکلات در گیلان هستیم و به همین دلیل به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت به گیلان سفر کردیم.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری گیلان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رئیس دولت سیزدهم به گیلان است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...