ترافیک در راههای استان تهران ایمن و روان است


ترافیک در راههای استان تهران ایمن و روان است

تهران- ایرنا- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ترافیک در محورهای استان روان و تردد ایمن برقرار است. 

عادل مصدقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه سامانه بارشی دیشب از استان خارج شده و آسمان صاف و آفتابی است، افزود: فقط در محور فیروزکوه
محدوده (گدوک، ورسک) بارش باران و برف از ٨ صبح امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: برودت دما در محور فیروزکوه تا ۱۴ درجه زیر صفر و سرعت باد۱۰km/h پیش بینی می شود.

به گفته مصدقی بارش های روز گذشته باعث لغزندگی شدید در راهها شده بود که عوامل راهداری در محورهای اصلی فرعی و روستایی همزمان با برف روبی عملیات نمک و شن پاشی را انجام دادند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: با وجود توصیه به مردم برای خودداری از سفر، دیروز شاهد ترافیک سنگین در مسیر تهران- فیروزکوه و هراز به سمت شمال بودیم.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی از خودروها در محور فیروزکوه و هراز به زنجیر چرخ تجهیز نبودند، گره های ترافیکی ایجاد شد که با همکارای عوامل راهداری این مشکل رفع شد.

مصدقی بیان کرد: همه عوامل راهداری استان همچنان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند.

وی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راهها استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده های استان به هموطنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است