درد و دل بانوی گیلانی همراه با چاشنی اشک امید و رنج


درد و دل بانوی گیلانی همراه با چاشنی اشک امید و رنج

رشت - ایرنا - همزمان با سفر رییس جمهور به استان گیلان، وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده عالی دولت مهمان مردم شهرستان صومعه‌سرا بود و با جمعی از اقشار و همچنین تولیدکنندگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا فاطمی‌امین روز جمعه هنگام بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شهرستان صومعه سرا بای یکی از بانوان گیلانی گفت و گو کرد و پای درد و دل این بانوی صومعه سرایی نشست.

درد و دلی با چاشنی اشک از سختی روزگار

این بانوی گیلانی دید دیدار با وزیر صنعت ف معدن تجارت اظهار داشت: من در خانه مردم کار میکنم اما باز نمی توانم امورات خود را بگذارنم.

وی افزود: فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانداری صومعه سرا همه فرزندان من هستند و به من کمک می کنند اما باز هم نمی توانم خرجم را تامین کنم.

این بانوی گیلانی با فرزند خطاب کردن وزیر صنعت و چشمانی پر از اشک ادامه داد: از شما به عنوان یک مادر تقاضا دارم که به من کمک کنید تا بتوانم دارو و سایر مایحتاجم را تامین کنم.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت نیز در خصوص درد و دل این بانوی گیلانی گفت: امیداورم مشکلات مردم به خصوص مشکلات چنین افرادی بزودی برطرف شود و تمام سعی ما نیز کاهش این مشکلات است.

فاطمی امین همچنین در ادامه افزود: دولت معیشت و رفع مشکلات اقتصادی مردم را تکلیف خود می داند و با تمام قدرت پای این تکلیف ایستاده است.

بازدید وزیر از صنایع ابریشم گیلان

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان از واحد احیا شده صنایع ابریشم گیلان بازدید کرد و از نزدیک با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان این حوزه صحبت و مشکلاتشان را بررسی کرد.

آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی صبح امروز در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از سوی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از وزیران دیگر شامل وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان رییس جمهور را در این سفر یکروزه همراهی می کنند، همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از معاونان و نمایندگان وزارتخانه های دولت نیز به گیلان سفر خواهند کرد.

وزیران نیز به عنوان نماینده رییس جمهور با حضور در شهرستان های مختلف گیلان موضوعات و مشکلات را بررسی خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403