استاندار البرز: تولیدکنندگان به فناوری های نوین روی بیاورند


استاندار البرز: تولیدکنندگان به فناوری های نوین روی بیاورند

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه ابتکار و خلاقیت راهکار پیشرفت و توسعه اقتصادی است، گفت: تولیدکنندگانی که به فناوری‌های نوین مجهز نشوند از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

مجتبی عبداللهی روز جمعه در بازدیدی که به همراه مدیرعامل سازمان اتکا از کارخانه فخر ایران در شهرستان نظرآباد استان البرز انجام شد با بیان اینکه کارخانه نساجی فخر ایران در گذشته خدمات شایسته ای را به مجموعه نیروهای مسلح و سایر مردم ارائه می داده است، افزود: دنیای امروز دنیای رقابت است و تولیدکنندگانی که از فناوری روز و امکانات نوین استفاده می کنند، موفق تر هستند.
وی ادامه داد: فناوری و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.
عبداللهی گفت: اکنون در کشور تولیدات بسیار خوبی در حوزه نساجی و پوشاک وجود دارد که در این رقابت فشرده به بازار های جهانی راه پیدا کرده اند.

حمایت همه جانبه از شرکت فخر ایران

وی افزود: برای احیا و توسعه فخر ایران باید با کمک فعالان این حوزه راهکاری اساسی پیدا کنیم.
استاندار البرز گفت: صنایع ایران نسبت به کشورهای همسایه در جایگاه بالاتری قرارگرفته اما برای شکوفایی به ساماندهی و توجه نیاز دارد.
وی افزود: نام فخر ایران همچنان در کشور می درخشد ولی باید جایگاه خود را احیا کند و به شرایط مطلوب تری برسد.
عبداللهی گفت: به طور طبیعی فخر ایران بعنوان یک مجموعه دولتی برای بروز رسانی تجهیزات و امکانات خود با مشکل مواجه است ولی باید مبتکر و خلاق باشید.
وی افزود: برای حل مسائل و موضوعات این واحد از تمامی اختیارات و توان خود استفاده می کنم.
استاندار البرز گفت: اکنون تمامی فرمانداران و مدیران مربوطه در حوزه کشاورزی استان را برای ایجاد زیرساخت های کشت گلخانه ای بسیج کرده ایم و از کسانی که در این زمینه ورود کنند حمایت می کنیم.
وی افزود: فعالیت سازمان اتکا در حوزه فعالیت در گسترش کشت گلخانه ای در فضای موجود را حمایت می کنیم و در این راستا تیم جهاد کشاورزی نیز در کنار این مجموعه خواهد بود.
عبداللهی گفت: در خصوص ایجاد مجتمع بین راهی از سوی مجموعه اتکا نیز تدابیر لازم اتخاذ می شود و این آمادگی وجود دارد.
وی افزود: با توجه به موقعیت اراضی فخر ایران، ایجاد فروشگاه های مرکزی با نرخ تولیدکننده، پیشنهاد می شود که به طور قطع استقبال مردمی را نیز در پی دارد.

شرکت نساجی فخر ایران وابسته به سازمان اتکا با بیش از نیم قرن سابقه در شهرستان نظراباد مستقر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی