آمریکا به شکست سیاست فشار حداکثری اعتراف کرد


آمریکا به شکست سیاست فشار حداکثری اعتراف کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اخیرا اعتراف کرد فشار حداکثری بر ایران تاثیری نداشته و این یک شکست و خفت برای آنان است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پس از سال‌ها تحریم، به صراحت اعتراف می‌کند که ما شکست خورده‌ایم، زیرا فشار حداکثری برای تحریم جمهوری اسلامی خفت بار بوده است.

وی اضافه کرد: البته در کشور نیز ما بی‌تدبیری‌هایی از مسئولان داشته‌ایم، اما مردم کم کاری مسئولان را از دین جدا کرده‌اند، زیرا معتقدند امام(ره) و رهبری راه درست را رفته‌اند.

طباطبایی‌نژاد گفت: تاکنون راه سیاست خارجی و داخلی درست بوده است منتها برخی از کسانی که بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زده بودند می‌گفتند ما می‌خواستیم به همان مسیر عدالت علی(ع)برویم، ولی نشد.

وی ادامه داد: آنچه از تاریخ بشر می‌دانم این است که در بین حکومت انبیا و اولیا با همه نقص‌ها، هیچ حکومتی بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی نیست.

امام جمعه اصفهان گفت: مقام معظم رهبری به موقع به جهاد تبیین پرداختند و به درستی از مسئولان خواستند همه مسائل برای مردم تشریح شود.

وی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب، افزود: آن زمان بختیار اجازه ورود به امام(ره) را نمی‌داد، اما با پیروری بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) بعد از ۱۵ سال تبعید به کشور بازگشتند. دشمنان دیرین ایران با استقرار جمهوری اسلامی، برای همیشه به زباله‌دان تاریخ رفتند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه امام راحل اعتقاد داشتند که در تحریم‌ها ما به خودباوری می‌رسیم، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب مردم سختی زیادی کشیدند و در دوران جنگ هشت ساله نیز تعداد زیادی مجروح و شهید دادند که هنوز جانبازان جنگ درد آن دوران را می‌کشند.

وی ادامه داد: کشوری همچون ایران در مقابل ابرقدرت‌ها این‌چنین ایستادگی کرد و پس از هشت سال پیروز شد.

طباطبایی‌نژاد گفت: برای نخستین بار در جهان، کشوری با دنیای کفر جنگید و پیروز شد و دشمنان به خیال خود فکر می‌کردند، فراموشی برای مردم پیش می‌آید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر