تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع پسماند و تالاب


تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع پسماند و تالاب

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رسوبات تالاب و همچنین پسماند که حدود 100ها متر ارتفاع دارد، شیرابه‌های ناشی از آن مردم استان و به ویژه رشت را واقعا آزار می‌دهد، تقاضا داریم کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا این مسائل به جد پیگیر و رفع شوند.

آیت‌الله فلاحتی امروز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد، ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور، علما، خانواده شهدا و نخبگان و چهره‌های شاخص استان، اظهار کرد: با روی کار آمدن رئیس محترم جمهور بارقه امیدی در دل هم که اهالی انقلاب اسلامی و نیروهای ارزشمند ایجاد شده و علاوه بر مردم داخل برای همه مردمان آزاده و جبهه مقاومت که ایران را به عنوان کشور پیشگام می‌دانند در آنها هم بارقه امید ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: در بخش سیاست برون مرزی، در دنیا عملا ملت‌ها به این باور رسیده‌اند که دولت قوی و مردم در ایران اسلامی روی کار آمده است. توازن در سیاست بین‌المللی و صیانت از استقلال نظام اسلامی و توجه به قدرت‌های نوظهور، مبارزه بی امان با تحریم‌های ظالمانه و در عین حال توجه و اتکای به داخل و نیروهای جوان با توانمندی بالا که همواره در تلاشند، از جمله برکات این دولت است.

امام جمعه رشت گفت: در داخل هم مسئله تامین واکسن با وجود تحریم‌های متعدد که در دنیا شاخص شده و آمار تلفات ناشی از کرونا کاهش یافته و همچنین تجمیع و نگهداری ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم که برای برخی باورنکردنی است زیرا دشمن تلاش می‌کرد بازار و مراکزی که محل تجمیع کالای اساسی بود تعطیل کند لذا تمام این موارد نویدبخش است، قدردان فعالیت‌های شما، وزرا و مسئولین هستیم.

وی با بیان اینکه در گیلان برخی از بخش ها یا توجه نشده یا مورد بی توجهی قرار گرفته، گفت: اولین مسئله استان محیط زیست و پسماند است، رودخانه‌های گوهررود و زرجوب که در پیربازار به تالاب انزلی منتهی می‌شود، این تالاب می‌تواند دو چندان برابر کارآمدی ونیز را داشته باشد ولی در سال‌های اخیر با بی مهری مسئولان مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رسوبات تالاب و همچنین پسماند که حدود 100ها متر ارتفاع دارد، شیرابه‌های ناشی از آن مردم استان و به ویژه رشت را واقعا آزار می‌دهد، تقاضا داریم کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا این مسائل به جد پیگیر و رفع شوند، البته بخش‌هایی از این بی توجهی را ناشی از زد و بندهای سیاسی می‌دانیم.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: مطلب بعدی تعطیلی یا نیمه تعطیل شدن کارخانه‌هاست، اگر طرحی دارید کلنگ نزنید بلکه نیمه تمام‌ها را تمام کنید و در این صورت اشتغال جوانان بیداد می‌کند؛ خوشبختانه همگرایی بین نیروهای استان شکل گرفته تا با همدلی این مشکلات را کاهش دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید