دیپلماسی ورزشی در دستور کار است / آستارا مستعد تعاملات بین المللی ورزشی


دیپلماسی ورزشی در دستور کار است / آستارا مستعد تعاملات بین المللی ورزشی

وزیر ورزش و جوانان، گفت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد،

سید حمید سجادی، در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این سفر فرصتی را نصیب ما کرد تا با زیرساخت های شهرستان های تالش و آستارا بیشتر آشنا شویم.

وی با بیان اینکه مطالب و نیازهای منطقه جمع بندی شده است، ادامه داد: این مسائل نیز در جلسه شورای عالی استان که با حضور رئیس جمهور و هیأت دولت برگزار می‌شود، مطرح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه گزارشات جمع بندی شده به شکل تفصیلی و بند بند تدوین و سپس تقدیم می شود، افزود: مسائل مرتبط با هر حوزه به وزارتخانه و دستگاه مربوطه ارجاع داده می شود.

سجادی، با بیان اینکه رئیس‌جمهور در پیگیری امور کاملاً جدی است، خاطرنشان کرد: بودجه های تکمیل پروژه های استخر سرپوشیده بانوان آستارا و استادیوم وحدت نیز مشخص شده است و جهت اجرا نیز اعتبارات لازم اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نیازهای شهرها و روستاهای شهرستان هم نیز پیش از سفر ارزیابی شده بود و هم اکنون از نزدیک همه آن موارد بازدید شد.

وزیر ورزش و جوانان، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه آستارا ظرفیت بسیار خوبی را در برگزاری رویدادها و تعاملات بین المللی ورزشی دارد، تصریح کرد: این شهرستان گذرگاه بسیار مهمی در شمال کشور است و مشابه آن را در جنوب کشور در کیش و چابهار هم داریم که برای تعاملات ورزشی حوزه خلیج فارس بسیار مستعد می باشند.

وی با تأکید بر اینکه دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد، یادآور شد: آستارا ظرفیت‌های بسیار مهمی را در برگزاری مسابقات بین‌المللی جاده‌ای و ساحلی دارد که باید برای آن برنامه های لازم تدوین شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول