وعده‌های وزیر برای بازسازی کامل ورزشگاه پیر


تیم ملوان هفته هاست در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد و در آستانه صعود به لیگ برتر است. 

به گزارش "ورزش سه"، این یکی از بهترین اتفاقات فوتبالی در فصل جاری خواهد بود به این خاطر که ملوان یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور محسوب می شود و هر گاه در لیگ برتر بوده ستاره های متعددی را به فوتبال باشگاهی و ملی معرفی کرده است.

استادیوم تختی انزلی میزبان بازی های ملوان که به نظر می رسد قدمتش کمتر از ملوان نباشد در حال تبدیل شدن به یکی از استادیوم های فرسوده و حتی بلا استفاده کشور بود که خوشبختانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی شرایط بهتری پیدا کرد و اکنون چمن این استادیوم کیفیت خوبی پیدا کرده و حتی می توان گفت در حال حاضر یکی از بهترین چمن های فوتبالی کشور است. سجادی وزیر ورزش در بازدید از استادیوم تختی انزلی یک تصمیم خوب را نهایی و اطلاع رسانی کرد. اینکه بودجه ای برای تکمیل این استادیوم اختصاص خواهد داد.

این اتفاق حتی مهمتر از صعود تیم ملوان به لیگ برتر خواهد بود. صعود ملوان به لیگ برتر دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد چون شاگردان مازیار زارع راه صعود را پیدا کرده اند اما با بازسازی استادیوم تختی انزلی و پایان آن ملوان در صورت صعود دیگر دغدغه میزبانی نخواهد داشت و می تواند برای حضور شایسته در لیگ برتر برنامه ریزی کند.

وعده‌های وزیر برای بازسازی کامل ورزشگاه پیر

اکنون در شمال نساجی به خاطر نداشتن یک استادیوم با کیفیت خانه به دوش است و هر هفته در یک استادیوم به میدان می رود و اگر استادیوم ملوان تا پیش از صعود این تیم به لیگ برتر درست شود قوی سپید با حضور در لیگ برتر دیگر دغدغه استادیوم نخواهد داشت. به خصوص که در آینده ای نزدیک تماشاگران وارد استادیوم می شوند و ملوان در حضور پرشور تماشاگرانش تبدیل به تیم قوی تری خواهد شد.

اختصاص بودجه برای ترمیم استادیوم تختی انزلی بدون شک یکی از بهترین تصمیمات وزیر برای فوتبال کشور خواهد بود که دستاورد خوبی برای فوتبال باشگاهی و در نهایت فوتبالی ملی خواهد داشت به این خاطر که در گذشته ملوان در لیگ برتر معرف ستاره های خوبی به فوتبال باشگاهی و ملی بود که یکی از آنها مازیار زارع است که اکنون هدایت تیم ملوان بر عهده اوست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس