باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !


باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !

کمدین معروف ایرانی خبر از ابتلای خود و خانواده اش به کرونا داد .

امیرمهدی ژوله (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۸) فیلم‌نامه‌نویس، هنرپیشه و روزنامه‌نگار ایرانی است. وی از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد.

شروع فعالیت وی از نویسندگی مطبوعاتی بود، سپس وارد نویسندگی سینما و تلویزیون شد. پس از آن با استند آپ کمدی، محبوبیتش افزایش یافته و به عنوان هنرپیشه نیز وارد سینما و تلویزیون و شبکه‌های نمایش خانگی شد.

او با انتشار کلیپی از دخترش گندم نوشت : سلام ما چندروزه درگیر کروناییم.امروز گندم بعد از دیدن تکرار خندوانه گفت میخوام براتون استنداپ کنم.گفتم پانشی خاطره بگی،خاطره استنداپ نیست! با اینکه یه کرونایی کوچک بودی که گیر افتاده بودی بین من و مامانت شوخی کن.چندتا جمله شنید و … این هم استنداپ گندم ژوله درباره روزهای کروناییش. درمان و قرنطینه ما ادامه داره.حال عمومی‌مون به لطف دعای شما و محبت اطرافیان و حمایت پزشکامون خوبه. خیلی مراقبت کنید اومیکرون هیچ‌ربطی به سرماخوردگی نداشت! واکسن،فاصله،ماسک

باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !

امیرمهدی ژوله (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۸) فیلم‌نامه‌نویس، هنرپیشه و روزنامه‌نگار ایرانی است. وی از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد. شروع فعالیت وی از نویسندگی مطبوعاتی بود، سپس وارد نویسندگی سینما و تلویزیون شد. پس از آن با استند آپ کمدی، محبوبیتش افزایش یافته و به عنوان هنرپیشه نیز وارد سینما و تلویزیون و شبکه‌های نمایش خانگی شد.

باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !

او متاهل است و یک دختر به نام گندم دارد وی تا به حال عکسی از همسر خود منتشر نکرده است او که خود مبتلا به اِم‌اِس می‌باشد، در یکی از برنامه‌های خندوانه با این بیماری شوخی کرد و از تجربیاتش در مبارزه با این بیماری گفت.

تصویر امیر مهدی ژوله در کنار دخترش گندم

باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !

امیرمهدی ژوله دلایل آمدنش به اینستاگرام را اینطور بیان میکند : افتادم تو دام عاشقی … بالاخره بعد از سالها مقاومت جوانمردانه در مقابل اینستا،گرفتارش شدم. دلایل مقاومتم هم معقول و منطقی بود.خوش عکس نیستم،خوب عکس نمیگیرم،جمعیت هم که از کنترلم خارج شه هول میکنم.حوصله و توان کل کل ندارم،انتقاد پذیر نیستم،فحش هم بزید خیلی ناراحت میشم. ولی

امیر مهدی ٰژوله در کنار سام درخشانی و پژمان جمشیدی در فیلم خوب بد جلف

باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !

باحال ترین بازیگر جوکر کرونا گرفت !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش