علیرضا نیکبخت واحدی با پالتوی زنانه در کنسرت خواننده معروف


علیرضا نیکبخت واحدی با پالتوی زنانه در کنسرت خواننده معروف

عکسی از علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش در کنسرت خواننده معروف ایرانی.

نیکبخت و همسرش در کنسرت

علیرضا واحدی نیکبخت (زاده ۸ تیر ۱۳۵۹ -مشهد) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال خونه به خونه مازندران در لیگ دو توپ می‌زند. او یک برادر و ۳ خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسیده.

علیرضا نیکبخت واحدی با پالتوی زنانه در کنسرت خواننده معروف

ماجرای جالب آشنای با همسرش

نبکبخت واحدی بازیکن جنجالی و پر حاشیه ای بوده و در جدیدترین حرف هایش از همسر و ازدواجش پرده برداشته و راز زندگیش را افشا کرده است.

علیرضا نیکبخت واحدی با پالتوی زنانه در کنسرت خواننده معروف

وی گفت از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

علیرضا نیکبخت تجربه سه رابطه عاشقانه هم دارد. علیرضا نیکبخت در یک خانواده نسبتا پر جمعیت به دنیا آمد ف یک برادر و سه خواهر دارد و دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او 5 سال کوچکتر است.

همسرجدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است

موفقیت‌های علیرضا واحدی نیکبخت

قهرمانی در لیگ دسته اول ایران (جام آزادگان سابق) در سال ۱۳۸۰ به همراه تیم استقلالکسب عنوان سومی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۰۲ به همراه تیم استقلالقهرمانی در جام حذفی ایران در سال ۱۳۸۱ به همراه تیم استقلالنایب قهرمانی در جام حذفی ایران در سال ۱۳۸۳ به همراه تیم استقلالقهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵-۸۴ به همراه تیم استقلالقهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۷-۸۶ به همراه تیم پرسپولیساو بعد از مهرزاد معدنچی در فصل ۸۵-۸۶ بهترین گلزن پرسپولیس بود.
فوتبالیست


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس