حمله سگ های ولگرد به زن خانه دار


حمله سگ های ولگرد به زن خانه دار

زن خانه داری که در خانه خود مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفته بود جانش را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک زن ۳۰ ساله هندوستانی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد جانش را از دست داد. بنا به گزارش TimesNow این زن در داخل حیاط خانه اش حضور داشت که مورد حمله گله سگ‌های ولگرد قرار گرفت و جان باخت. این اتفاق بعدازظهر روز دوشنبه و در منطقه آمرو‌ها در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی که هویتش «ناتیا» اعلام شده در حال غذای گاو بود که مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت. ناتیا پس از حمله سگ‌ها بیهوش شد و روی زمین افتاد. افراد محلی با شنیدن سر و صدای سگ‌ها به کمک این زن شتافتند و سگ‌ها را فراری دادند. این زن بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل شد، اما پزشکان موفق به نجات جان وی نشدند. مرگ این زن در بیمارستان مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دریده شدن دختر ۷ ساله توسط سگ‌های ولگرد

بنا به گفته خانواده قربانی، این زن دچار جراحت شدید از ناحیه صورت، گردن و شکم شده بود. بنا به این گزارش روی بدن قربانی آثار متعدد گازگرفتگی سگ‌های ولگرد وجود داشت. این نخستین بار نیست که یک فرد محلی در منطقه آمرو‌ها هند بر اثر حمله سگ‌های ولگرد جانش را از دست می‌دهد. بنا به گفته افراد محلی سال گذشته چند مورد حمله سگ‌های ولگرد به ساکنان این منطقه رخ داد.

حمله سگ های ولگرد به زن خانه دار

وقوع این حادثه در هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز در حادثه‌ای مشابه در روسیه یک دختر ۷ ساله بر اثر حمله سگ‌های ولگرد جان خود را از دست داد. این کودک از کلاس موسیقی باز می‌گشت که مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت و کشته شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران