آغاز پروژه (الحقیبه القرآنیه) با مشارکت بیش از 150 قرآن آموز


آغاز پروژه (الحقیبه القرآنیه) با مشارکت بیش از 150 قرآن آموز

مرکز القرآن الکریم واحد بابل وابسته به آستان مقدس عباسی پروژه‌ موسوم به (الحقیبه القرآنیّه) در سال 2022 را با مشارکت بیش از 150 قرآن آموز آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل،این پروژه شامل دروسی در زمینه علوم قرآن کریم، تفسیر، وقف و ابتدا، شیوه های تدریس، زبان عربی، صوت، لحن، دروس فقهی و عقیدتی می شود.

منتظر المشایخی، رئیس این مرکز در استان بابل به شبکه الکفیل گفت، این پروژه به دلیل کثرت تعداد شرکت کنندگان با میزبانی مدارس العمید در استان برگزار می شود‌ و در آن اساتید حوزه قرآن به تدریس می پردازند‌. مدت تحصیل در این پروژه دو سال کامل به طور میانگین دو روز در هفته است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل بیش از ۱۴ درس عقیدتی، فقهی و قرآنی است که همگی در راستای تربیت قاریان و اساتیدی آگاه به علوم قرآن کریم است تا مصداق سخن نبی اکرم حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) باشند که فرمودند:(خیرکم من تعلم القرآن و علّمه: بهترین شما کسی است که قرآن را یاد بگیرد و بیاموزد)

المشایخی تصریح کرد: قرآن آموزان جدید از این پروژه استقبال چشمگیری کردند‌. امیدواریم خداوند توفیق خدمتگزاری به آنها را نصیبمان کند.

شایان ذکر است، پروژه الحقیبه القرآنیه یکی از پروژه های این مرکز در استان بابل است که در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و نتایج خوبی را در استان بر جای گذاشت و هدف آن ارتقای فرهنگ قرآن کریم نزد اقشار جامعه است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش