اماکن ورزشی پربرخورد شهرداری تهران تعطیل شد


اماکن ورزشی پربرخورد شهرداری تهران تعطیل شد

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت اماکن و فصاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت های ورزشی در رشته های پر برخورد از امروز(نهم بهمن ماه) تا اطلاع ثانوی طبق دستور العمل ستاد ملی کرونا تعطیل شد.

رضا عاشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با تغییر وضعیت از آبی به رنگ نارنجی فعالیت های ورزشی در تهران فعالیت در رشته هایی با برخورد از جمله انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، تکواندو (سالنی)، جانبازان و معلولان، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی(سالنی) کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی) تعطیل شد.

وی با بیان اینکه فعالیت طبق دستور العمل وزارت ورزش فعالیت ورزش آبی از جمله شنا و بدنسازی در دسته گروه ۲ قرار دارد و در این شرایط تعطیل نمی باشند خاطر نشان کرد: هم اینک سازمان ورزش ۲۱۱ مجموعه ورزشی در اختیار دارد که ۵۶ مورد آن اماکن آبی هستند.

به گفته عاشوری، با تغییر وضعیت شرایط و برگشت به رنگ آبی نیز این محدودیت ها برداشته خواهد شد.

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که هم اینک ۲۶ مجموعه این نهاد نیز در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفته تا شهروندان بتوانند واکسن های خود را در این فضاها تزریق کنند.

عاشوری ضمن تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به نحو مطلوبی در اماکن ورزشی این سازمان انجام می‌شود گفت: شهروندان و علاقه مندان ورزش در صورت بهره مندی از اماکن ورزشی این نهاد با تزریق ۲ و سه نوبت واکسن های خود و رعایت پروتکل های بهداشتی و تب سنجی پذیرش خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...