فرماندار: ایرانشهر با هوای بهاری در زمستان، پذیرای گردشگران است


فرماندار: ایرانشهر با هوای بهاری در زمستان، پذیرای گردشگران است

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: پاییز و زمستان در این شهر احساس نمی‌شود و خواب زمستانی و ریزش برگ‌های زرد درختان در این فصل وجود ندارد در واقع ایرانشهر با آب و هوایی مطلوب، مساعد و بهاری میزبان گردشگران و سایر هموطنان است.

علی شعبانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه زمستان ایرانشهر بوی بهار می‌دهد اظهار داشت: طبیعت این شهرستان همچون مردمانش در مهمان‌نوازی چیزی کم نمی گذارد بطوریکه چشم اندازهای منطقه بویژه اطراف رودخانه دامن در این فصل سال که همه جا سرما و یخبندان حاکم است دلنواز و دیدنیست.

وی بیان کرد: ایرانشهر در فصل زمستان یکی از مناطق زیبا، خوش آب و هوا و دیدنی کشور به شمار می رود که هموطنان عزیز می توانند از این طبیعت و چشم اندازهای زیبای آن دیدن کنند.

فرماندار ایرانشهر با دعوت از صاحبان سرمایه برای سرمایه گذاری در کنار چشم اندازهای زیبای رودخانه دامن گفت: دولت آمادگی دارد به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری زمین و تسهیلات واگذار کند.

شعبانی افزود: رودخانه دامن با چشم اندازها و جاذبه‌های زیبا و منحصر به فرد مکان دیدنی برای سرمایه گذاری و گردشگری در فصول مختلف سال است.

وی ادامه داد: وجود نخل های سربه فلک کشیده، رشته کوه های به هم پیوسته و منازل خشتی و سنگی کنار رودخانه دامن چشم هر رهگذری را به خود جلب می‌کند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این رودخانه تابلوی بسیار زیبایی از طبیعت بکر را به تصویر کشیده است که چشم هر بیننده ای رابه خود جلب می کند.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: رودخانه دامن ضمن تامین آب آشامیدنی و کشاورزی مردم منطقه، طبیعت بسیار زیبایی را در کنار نخلستان های زیبا همراه با مزارع برنج و آبشارهای کوچک و صخره ای برای گردش و تفریح گردشگران و دوستداران طبیعت فراهم کرده است.

انور نارویی یکی از شهروندان ایرانشهری گفت: ما در این فصل سال که در دیگر نقاط کشور یخبندان است روزهای تعطیل به دامن طبیعت می‌رویم و اوقات فراغت خود را سپری می‌کنیم.

رحمان دامنی یکی دیگر از شهروندان گفت: معمولا در این فصل سال از دیگر نقاط کشور میهمان داریم و آنان را به اطراف رودخانه دامن و دیگر نقاط دیدنی و گردشگری می‌بریم.

یکی از هموطنان گردشگر به خبرنگار ایرنا گفت: به اتفاق خانواده چند روزیست که از تبریز مرکز آذربایجان شرقی برای گردش و تفریح به ایرانشهر آمده ایم، در این شهر زمستان احساس نمی شود طبیعت بسیار زیبا و آب و هوایی مطلوب دارد و معمولا هر یکی دو سال یک بار در زمستان به این شهر سفر می کنیم.

وی که خود را ابراهیم تقی زاده معرفی کرد افزود: مردم این منطقه خونگرم و مهمان نواز هستند و وقتی با یک نفر صادقانه ارتباط برقرار کنید با جان و دل پذیرای شما می شود، میزبان ما یکی از دوستان بومی ایرانشهر است که در مهمان نوازی واقعا ما را شرمنده می کند، در مدتی که مهمان شان هستیم کار را تعطیل کرده و هر روز به یکی از مناطق دیدنی و تاریخی می برد.

وی ادامه داد: قلعه تاریخی ناصریه، روستای دامن، منطقه بمپور با قلعه تاریخی و سرسبزی طبیعت واقعا جذاب و دیدنی هستند و به هموطنان توصیه می کنم در فصل زمستان سفر به این شهرستان را در برنامه های خود قرار دهند زیرا سفری به یادماندنی و جذاب خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش