هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از سوی خانه ایران در برلین برگزار می شود


 هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران  از سوی خانه ایران در برلین برگزار می شود

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از سوی خانه ایران در برلین برگزار می شود

به گزارشخبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود برنامه های متنوعی همچون نمایشگاه عکس با موضوعات «ایران از دیروز تا امروز» ،«علم و تکنولوژی در ایران» و «نقش زن در جامعه ایران» درمعرض دید عموم قرار می گیرد.
به گفت رایزن فرهنگی کشورمان در برلین به همین مناسبت نمایشگاه صنایع دستی ایران نیز برای مخاطبان عرضه خواهد شد.
از برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دربرلین می توان نگاهی به سینمای ایران شامل اکران فیلم دارکوب ،نمایش مستندچهل و سه سالگی،نمایش فیلم مستندزیبایی های ایران اشاره کرد.
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برلین برنامه های فرهنگی دیگری مانند؛ایران و تنوع فرهنگی درتاریخ جمعه 4 فوریه، 15 بهمن ساعت 18،ایران از منظر عکس و هنر عکاسی در روزچهارشنبه 8 فوریه، 19 بهمن ساعت 18وایران و ادیان و فرهنگ هادر روزپنجشنبه 9 فوریه، 19 بهمن ساعت 18را نیز برای عمومم عرضه خواهد کرد.
براساس اعلام رایزنی فرهنگی کشورمان در آلمان ،برنامه فرهنگی حضوری درباره «ایران و تنوع فرهنگی»با حضور آقای برند اربیل، سفیر سابق آلمان در ایران برگزار می شود.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا