گلستان معدن پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی/ نیازمند حداقل 500 میلیارد برای اتمام پروژه‌ها هستیم


گلستان معدن پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی/ نیازمند حداقل 500 میلیارد برای اتمام پروژه‌ها هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه پروژه های ورزشی در استان گلستان طی سال‌های متمادی شروع شده اما به سرانجام نرسیده است، گفت: برای اتمام این پروژه‌ها حداقل به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

قاسم برزمینی در گفت و گو با خبرنگاران در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان گلستان با اشاره به اینکه این کمیته نیز با همکاری هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان برنامه های بسیار خوبی را تدوین و برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، دیدار با پیشکسوتان ورزشی، جشنواره فرهنگی مجازی، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران و همچنین نشست با روسا و دبیران هیئت های ورزشی در کنار تجدید میثاق با شهدا از مهمترین برنامه های ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 100 طرح ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که مبلغ 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: چهار طرح مهم ورزشی استان از جمله سالن 6 هزار نفره گرگان مبلغ 150 میلیارد تومان، خانه والیبال گنبد مبلغ 6 میلیارد تومان، سالن تختی بندر ترکمن مبلغ 4 میلیارد تومان و چمن مصنوعی کردکوی مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نهایی نیاز دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه 208 مکان ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان در استان وجود دارد که از طریق کمیسون ماده پنج به صورت مزایده به بخش خصوصی واگذار می شود، خاطرنشان کرد: همه افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی تعبیه شده توسط دولت در مزایده ها شرکت کرده و در صورت برنده شدن به مدت یک سال مدیریت و بهره برداری از آن سالن را مطابق قانون برعهده بگیرند.

ضرر 4 میلیارد تومانی باشگاه‌های بدنسازی در استان گلستان

برزمینی با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا اماکن ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان از طریق واگذاری به بخش خصوصی مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در آمد داشت، ادامه داد: این مبلغ در سال اول شیوع کرونا و تعطیلی مراکز به 500 میلیون تومان رسید و در حال حاضر که بسیار از آنان بازگشایی شده مجموع درآمد آنها به یک میلیارد تومان رسیده است.

وی از واریز این مبالغ به حساب خزانه دولت خبر داد و گفت: این مبالغ همیشه پس از بازگشت از خزانه به اداره کل در اختیار شهرستان‌ها بر حسب نیاز قرار می‌گیرد تا به هیئت های ورزشی و امورات جاری ورزش در شهرستان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بخش خصوصی 300 باشگاه بدنسازی در استان گلستان فعال هستند، تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا و تعطیلی سالن های ورزشی، این مراکز مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان متضرر شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی