170 برنامه به مناسبت دهه فجر در کانون قزوین برگزار می‌شود


170 برنامه به مناسبت دهه فجر در کانون قزوین برگزار می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای بیش از 170 برنامه در سطح استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا، مژده اروجی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن دهه فجر با بیان اینکه شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال "جشن ملی ۱۴۰۰" است، اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی برای پاسداشت اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و جشنی به وسعت همه ایران است و توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده‌ساز انقلاب در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد.
وی با بیان اینکه کانون، مسوولیت کمیته کودک و نوجوان گرامیداشت دهه مبارک فجر را بر عهده دارد، اضافه کرد: سایر دستگاه‌های عضو این کمیته نیز در پیشبرد برنامه‌های این کمیته در حوزه کودک و نوجوان با کانون استان مشارکت می‌کنند.
این مسوول، اجرای برنامه‌های متنوع و نشاط انگیز هماهنگ با این ایام، برپایی چند نمایشگاه، فضاسازی همه مراکز کانون با نمادهای دهه فجر و ایجاد حال و هوای انقلابی، همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های کلان، برگزاری چند مسابقه استانی، اجرای نمایش "راز شب پرستاره" در سالن نمایش کانون، برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری هفتمین جشن بزرگ بچه‌های آفتاب را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه مبارک فجر امسال برشمرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: با توجه به شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، بخشی از برنامه‌های کانون در دهه فجر امسال در فضای مجازی و دیگر برنامه‌ها برحسب شرایط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی