یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی در زنجان برگزار می‌شود


یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی با حضور و سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در زنجان برگزار می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی روز شنبه، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، همواره به زنده نگهداشتن یاد شهدا تاکید دارند، افزود: سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در راستای عمل به فرمایشات رهبری و همزمان با دهه فجر، یادواره سرلشکر پاسدار شهید دکتر حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سخنران ویژه این یادواره، دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این یادواره، روز ۱۴ بهمن، با حضور خانواده این شهید و مسئولان کشوری و استانی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، اظهار داشت: اکنون وظیفه اصلی ما، پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمانهای انقلاب و نظام است.

به گزارش ایرنا در ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰ خبر انفجاری در ملارد تیتر یک رسانه‌ها شد، اما وقتی خبرها رفته رفته تکمیل می‌شد نام شهید حسن تهرانی مقدم، رئیس سازمان خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین شهدا به چشم می‌خورد، نامی که شاید آن زمان برای خیلی‌ها آشنا نبود، اما او همان کسی است که از او به عنوان پدر صنعت موشکی ایران نام می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها