امنیت حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح است/ نباید به حقوق و مزایای آنها بی‌تفاوت بود


امنیت حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح است/ نباید به حقوق و مزایای آنها بی‌تفاوت بود

حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص افزایش حقوق نیروهای مسلح به تجمعات مسالمت آمیزی که در راستای افزایش حقوق و...

حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص افزایش حقوق نیروهای مسلح به تجمعات مسالمت آمیزی که در راستای افزایش حقوق و دریافت مطالبات گاها برگزار می‌شود اشاره و اظهار داشت: همانگونه که می دانید مدتی است به علت تورم بالا و مشکلات معیشتی و همچنین بی‌تدبیری‌های دولت قبل، کارمندان محترم بعضی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی خواهان افزایش حقوق و مزایای خود بوده و گاها تجمعات مسالمت آمیزی نیز در این رابطه برگزار کرده و از آنجا که وظیفه دولت و مجلس برقراری عدالت به ویژه در زمینه پرداخت حقوق و مزایا است باید تلاش مضاعف شود که این نابرابری‌ها کاهش یافته و به حد صفر برسد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این منطقی و عقلانی نیست که عده‌ای حقوق، مزایا، اضافه کار و غیره زیاد بگیرند و عده‌ای هم با کمترین حقوق با شرمندگی اهل و عیال زندگی را بگذرانند.

همتی با تأکید بر اینکه به عنوان یک سرباز نظام و خادم مردم خواهان برچیده شدن ناعدالتی و نابرابری حقوق ها بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند خاطرنشان کرد: البته عده‌ای از کارمندان هم با تجمع خیابانی داخل حیاط اداره خود نسبت به نابرابری حقوق و مزایای اعتراض دارند؛ اگرچه که تجمعات راهکار اصلی نیست و باید از راه‌های قانونی اقدام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان عده‌ای از کارمندان و پایوران هم هستند که به علل مختلف قادر به تجمع و اعتراض نبوده و نباید این افراد را نادیده گرفت؛ عزیزان ما در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که در تمام مشکلات اعم از سیل، زلزله، بیماری کرونا و تامین امنیت در کنار مردم بوده و حقوق و مزایای بالایی هم ندارند.

وی گفت: این افراد ۲۴ ساعته مشغول انجام وظایف قانونی خود بوده و تعداد زیادی از اینها در مرزها و مناطق کم برخوردار در سخت ترین شرایط قرار داشته و از جان خود نیز برای حفظ امنیت کشور مایه می‌گذارند و واقعاً دور از انصاف است که ما نسبت به آنها بی‌تفاوت باشیم.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که بی تفاوتی نسبت به این برادران بی تفاوتی نسبت به امنیت کشور بوده و بی تفاوتی نسبت به امنیت کشور تبعات سنگینی در بر خواهد داشت که امیدوارم مجلس و دولت محترم فکری هم برای این عزیزانی که هیچ موقع اعتراض نکرده و نخواهد کرد داشته باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله به پوریا زراعتی، مجری ایران‌اینترنشنال در لندن / با چاقو او را زدند