برانکو: به دنبال بهانه برای شکست نیستم


برانکو: به دنبال بهانه برای شکست نیستم

سرمربی کروات تیم ملی عمان با تمجید از عربستان گفت که قصد ندارد بابت غیبت چند بازیکن این تیم، برای شکست تیمش بهانه بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عمان در روزی که نمایش خوبی برابر عربستان داشت، با یک گل تن به شکست داد. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان بدشانسی را عامل شکست مقابل سعودی‌ها دانست و تاکید کرد که تیم عربستان به رزرو بلیط حضور خود در جام جهانی 2022 بسیار نزدیک شده است.

سرمربی کروات در نشست خبری پس از بازی گفت: ما به تیم عربستان بابت پیروزی در این بازی و رویکردش در راهیابی به جام جهانی تبریک می‌گوییم و از بازیکنان عمان به‌خاطر عملکرد ممتازشان در این دیدار تشکر می‌کنم.

برانکو با تمجید از عربستان خاطرنشان کرد: تیم ملی عربستان یکی از قوی‌ترین تیم‌هاست و باید زود به گل می‌رسیدیم. می‌دانستیم اگر گل دریافت کنیم با چه سختی‌ای روبه‌رو خواهیم شد و این اتفاق افتاد.

وی افزود: تیم ملی عمان توانایی رقابت با همه تیم‌ها را دارد و از بازیکنان شاخصی برخوردار است. ترکیبی که مقابل عربستان به میدان رفت، یکی از بهترین ترکیب‌های ما به‌حساب می‌آید.

سرمربی عمان اضافه کرد: من با غیبت بازیکنانم صحبت نمی‌کنم و از آنها بهانه نمی‌سازم. با وجود این، ما با شخصیتی قوی ظاهر شدیم و عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به‌نمایش گذاشتیم.

او گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا آنها در دو نیمه عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم، اما خوش شانس نبودیم که آنها را به گل تبدیل کنیم.

برانکو در پایان گفت: نظم و هماهنگی که امروز با آن ظاهر شدیم نتیجه یک کار طولانی بود، باید برای رویارویی پیش رو به‌خوبی آماده شویم.

تیم ملی عمان با 7 امتیاز در رده چهارم گروه B قرار دارد و در دیدار بعدی در خانه به مصاف استرالیا می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!