«آریاک بجنورد» قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ خراسان شمالی


«آریاک بجنورد» قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ خراسان شمالی

تیم باشگاه آریاک بجنورد قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ کارگران خراسان شمالی شد.

رئیس انجمن رزمی کارگران خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات رزمی کارگران استان به مناسبت دهه مبارک فجر جام شهید محمد کلاته برگزار شد و تیم های برتر شناخته شدند.

شکر الله باغچقی گفت: این مسابقات در رشته کیک بوکسینگ آغاز شد که ۳۰۰ فایتر برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده و در محل برگزاری حاضر شدند.

وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در وزن های مختلف برگزار شد که طی آن شرکت کنندگانی از شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، راز وجرگلان و مانه و سملقان حضور داشتند.

وی ادامه داد: پس از جمع بندی مدال های کسب شده توسط افراد در وزن ها و رده های سنی مختلف، نهایتا تیم های «آریاک بجنورد»، «انجمن رزمی کارگری شیروان» و «انجمن رزمی کارگری اسفراین» مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.

باغچقی همچنین گفت: نفرات برتر بخش بزرگسالان و پیشکسوتان در هشت وزن به عنوان اعضای تیم کیک بوکسینگ خراسان شمالی به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می شوند.

رئیس انجمن رزمی کارگران خراسان شمالی گفت: این مسابقات قرار بود در سه استایل کیک بوکسینگ، موی تای و جوجیتسو برگزار شود که به علت عدم رسیدن تعداد شرکت کنندگان به حدنصاب، صرفا در رشته کیک بوکسینگ برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان