رشد 2 درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی


رشد 2 درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین اعلام کرد: این نیروگاه با تولید بیش از 9 میلیارد 900 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تولید داشته است.

علی فرهور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۹ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، وی افزود: از این میزان انرژی، چهارمیلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۴۷۳ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد بخاری و گازی نیروگاه سیکل ترکیبی و پنج میلیارد و ۲۵۷ میلیون و ۹۵۹ هزار کیلووات ساعت انرژی درچهار واحد۲۵۰مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه کرد: با این میزان تولید انرژی خالص در۱۰ ماهه امسال، این نیروگاه شاهد رشد ۲ درصدی تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، نیروگاه شهید رجایی با ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت نامی ۲۰۴۲ مگاوات، سالانه ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...