امسال نزدیک به 4 تُن مواد مخدر در قزوین کشف شد


امسال نزدیک به 4 تُن مواد مخدر در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین به افزایش 3 درصدی دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اشاره کرد و گفت : بیش از 3 تن و 750 کیلو گرم انواع مواد افیونی طی 10 ماهه گذشته در سطح این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سردار علی ابراهیمی با اعلام این مطلب افزود : ماموران انتظامی استان قزوین در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۱۰ ماهه گذشته موفق شدند با اجرای یکهزار و ۶۴۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده ، ۱۳۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را توقیف کنند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۳ تن و ۷۵۰ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۲ هزار و ۲۲۷ کیلو گرم تریاک، ۴۲۴ کیلو گرم حشیش، ۶۷ گیلو گرم هروئین و یک هزار و ۳۲ کیلو گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری ماموران انتظامی استان کشف و ضبط شده است .
سردار ابراهیمی با اشاره به افزایش ۳ درصدی دستگیر شدگان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان اعلام کرد و گفت : پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان ، جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق