پرواز اختصاصی از تهران به سوی بیروت؛/ ورود کاروان تیم ملی عراق به لبنان (عکس)


اعضای تیم ملی فوتبال عراق برای هشتمین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی وارد کشور لبنان شدند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست یک گله مقابل تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی، کاروان تیم ملی عراق به سرعت با پروازی اختصاصی تهران را ترک کرد تا مهیای انجام مسابقه بعدی خود در مقابل لبنان شود، عراقی‌ها مستقیماً از تهران به مقصد بیروت عازم شدند و ظهر امروز نیز پرواز آن‌ها در بیروت فرو آمد و در بدو ورود به لبنان، مورد استقبال شایا باراک سفیر عراق در لبنان و محمود ابوالنگا نماینده فدراسیون لبنان قرار گرفتند.

تیم ملی عراق باید در هشتمین مسابقه خود در راه صعود به جام جهانی در ورزشگاه صیدا لبنان به مصاف تیم ملی این کشور برود، مسابقه‌ای که در آن کسب سه امتیاز می‌تواند عراقی‌ها را به صعود به مرحله پلی‌آف جام جهانی امیدوارتر از همیشه کند.

به محض ورود کاروان عراق به لبنان، از تمامی اعضا تست کرونا گرفته شد و تا زمان مشخص شدن پاسخ تست‌ها، بازیکنان، کادرفنی و هیئت همراه این تیم نیز راهی قرنطینه شدند.

پرواز اختصاصی از تهران به سوی بیروت؛/ ورود کاروان تیم ملی عراق به لبنان (عکس)

علی حسنی، سامح سعید، سجاد جاسم و کرار نبیل 4 بازیکنی هستند که به جمع نفرات تیم ملی عراق در لبنان اضافه شدند و پتروویچ آن‌ها می‌تواند در مسابقه با تیم ملی لبنان استفاده کند.

در صورت شکست لبنان مقابل عراق، آن‌ها شانس صعود خود به مرحله پلی‌آف جام جهانی را از دست خواهند داد و این مسئله باعث شده تا این مسابقه خانگی از حساسیت دوچندانی برخوردار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...