ابراز امیدواری هافبک بارسلونا برای ماندن در بشیکتاش


ابراز امیدواری هافبک بارسلونا برای ماندن در بشیکتاش

هافبک تیم فوتبال بارسلونا که به طور قرضی در بشیکتاش بازی می‌کند، ابراز امیدواری کرد که در این تیم بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان - میرالم پیانیچ، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا که با قرارداد قرضی این فصل در بشیکتاش بازی می‌کند، از حضور در سوپرلیگ ترکیه راضی است و ابراز امیدواری کرد که قراردادش با این تیم دائمی شود.

پیانیچ در سال ۲۰۲۰ با قراردادی به ارزش ۵۹ میلیون پوند از یوونتوس به بارسلونا پیوست، اما پس از مدت کوتاهی به بشیکتاش ترکیه رفت.

در قرارداد قرضی پیانیچ با بشیکتاش بند خرید وجود ندارد، اما هافبک بوسنیایی ابراز امیدواری کرد که ۲ باشگاه با هم به توافق برسند تا او در ترکیه بماند.

پیانیچ در این باره گفت: از بازی برای بشیکتاش و حضور در ترکیه احساس خیلی خوبی دارم. فصل آینده باید به بارسلونا برگردم، اما اگر تصمیم گیری با من باشد، دوست دارم در بشیکتاش بمانم.

پیانیچ جزو بازیکنان ثابت و موثر بشیکتاش در فصل جاری بوده است، اما هنوز مشخص نیست که این باشگاه ترکیه‌ای برای ادامه همکاری با هافبک بوسنیایی در فصل آینده چه برنامه‌ای دارد.

بارسلونا در حال حاضر مشغول قطع همکاری با بازیکنان پردرآمد باشگاه است و با توجه به دستمزد پیانیچ، در صورتی که تیمی خواهان این بازیکن باشد، بارسلونا با جدایی او مخالفت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

پردرآمدترین بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403