دانلود بازی ماجرایی جذاب «سامانتا کجاست؟» اندروید!


دانلود بازی ماجرایی جذاب «سامانتا کجاست؟» اندروید! (https://www.mobna.com/490418/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%a7-%da%a9%d8%ac%d8%a7.html) اولین بار در موبنا (https://www.mobna.com). پدیدار شد.

موبنا – استودیوی ROKiT اگرچه یک استودیوی نام آشنا در صنعت بازی های ویدئویی شناخته نمی شود و یک شرکت بازی سازی نوپا به حساب می رود؛ اما، آثار جذاب و خوش ساخت این استودیو به راحتی می تواند با بزرگترین رقبا در صنعت بازی های موبایلی رقابت کند. البته باید گفت که این استودیو روی پروژه های مختلف و پروتوتایپ های گیمینگ فعالیت داشته اما بازی Where’s Samantha احتمالاً قوی ترین و خاص ترین پروژه این شرکت بازی سازی بوده که برای ساخت و انتشار آن مدت زمان زیادی صرف شده است.

دانلود بازی ماجرایی جذاب «سامانتا کجاست؟» اندروید!

Where’s Samantha یا سامانتا کجاست یک بازی کاملاً ماجراجویانه در دنیایی فانتزی است. دنیایی که شما در بازی Where’s Samantha وارد آن می شوید، دنیای نخ، پارچه و کتان و ابریشم است. داستان از جایی شروع می شود که دو شخصیت اصلی بازی به نام های George و Samantha که یک زوج عاشق هستند در دنیای فانتزی اما عجیب و غریبی حضور دارند و اتفاقی ناگوار باعث جدایی آن ها می شود.

دانلود بازی ماجرایی جذاب «سامانتا کجاست؟» اندروید!

این دو شخصیت درواقع تکه پارچه هایی رنگی هستند. یک روز یک باد شدید شروع به وزیدن می کند و از جایی که شخصیت های داستان ما از جنس پارچه هستند، وزن سبکی داشته و به همین دلیل سامانتا توسط باد برده می شود. در این حالیست که جورج در آن لحظه به سختی توانست خودش را نجات دهد. این باد مهیب تقریباً اکثر چیزهایی که در این سرزمین فانتزی وجود داشت را دگرگون کرد.

دانلود بازی ماجرایی جذاب «سامانتا کجاست؟» اندروید!

حالا شما باید به جورج کمک کنید تا در یک سفر ماجراجویانه در دنیایی عجیب و پر از چالش و خطر به دنبال عشق گمشده اش برود و در سریع ترین زمان ممکن او را پیدا کند. بازی Where’s Samantha از نمای رو به رو دنبال می شود و روند کلی آن از نوع عناوین پلتفرم است. در طول بازی شما باید مسیرهایی سخت و ناهموار را با پریدن از روی موانع و عبور از چالش ها رد کنید.

دانلود بازی ماجرایی جذاب «سامانتا کجاست؟» اندروید!

در خیلی از بخش های بازی هم شما باید معماهای فیزیکی بازی را که هرکدام منطق و مکانیزم های خاصی دارند حل کنید. شاید جذاب ترین و تحسین برانگیز ترین قسمت بازی را بتوان گرافیک چشم نواز و مدل سازی های واقع گرایانه و جذاب آن دانست. همه چیز در این بازی طبق قوانین و اصول فیزیکی طراحی شده و ای مسئله در تمام قسمت های بازی مشهود است. صداگذاری های جذاب، چالش های متنوع و طراحی های محیطی شگفت انگیز مواردی هستند که بازی Where’s Samantha را به یکی از خوش ساخت ترین بازی های موبایلی تبدیل کرده اند. این بازی از هر نظر برای هر سلیقه ای جذابیت خاص خود را دارد پس اگر در جستجوی یک عنوان ماجرایی و چالش برانگیز با طراحی هایی مثال زدنی و فانتزی هستید، بازی سامانتا کجاست را از دست ندهید و همین الآن این بازی را به شکل رایگان دانلود کنید.

دانلود فایل نصبی کامل بازی با لینک مستقیم – 398 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟