آماده باش بیمارستان های استان قزوین برای مقابله با پیک ششم کرونا


آماده باش بیمارستان های استان قزوین برای مقابله با پیک ششم کرونا

قزوین -ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با افزایش شمار بیماران بستری و مراجعان سرپایی مشکوک به ویروس کرونا، بیمارستان‌های این استان در وضعیت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش ایرنا عبدالله کشاورز روز شنبه در نشست کارگروه مراقبت و درمان ویروس کرونا افزود: با افزایش ابتلا شهروندان به ویروس کرونا در آستانه ورود به پیک ششم قرار داریم و بیمارستان‌ها باید نسبت به مدیریت منابع مورد نیاز خود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی ضروری، دارو، لوازم حفاظت فردی کارکنان و مواد مصرفی مورد نیاز اقدام کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد : تیم های بحران بیمارستان‌ها در وضعیت آماده باش هستند و میزان تاب آوری بیماری ، مدیریت تخت‌ها و بخش‌های بستری کرونا با در نظر گرفتن احتمال طغیان این ویروس مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: لازم و ضروری است تیم‌های تنفسی بیمارستان ها و کلینیک‌های تنفسی در آماده‌باش کامل قرار گیرند و در صورت لزوم طرح بستری های موقت برنامه ریزی و تقویت شود.

کشاورز افزود : در۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۷ نفر در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند و موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در سطح این استان نیز به ۱۲۷ هزار و ۴۸۶ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج