«خانه‌ای پُر از فیل» داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی


«خانه‌ای پُر از فیل» داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی

«خانه‌ای پُر از فیل» داستان کودکی به اسم اریک و تمام فیل‌هایش است که با هم در یک خانه فسقلی زندگی می‌کنند.

«خانه‌ای پُر از فیل» داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «خانه‌ای پُر از فیل» داستانی از اورسولا دوبوسارسکی با تصویرگری اندرو جوینر است که از سوی ربابه نصیری‌امینی به فارسی ترجمه شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را با رعایت حق‌نشر (کپی‌رایت) منتشر کرده است.

داستان این کتاب در رابطه با پسری است به نام اریک که یک خانه پر از فیل دارد. یک فیل در اتاق نشیمن زندگی می‌کند و یکی در آشپزخانه، یکی از فیل‌ها توی راهرو جا خوش کرده و فیل دیگر حمام را تصرف کرده است، حتی توی اتاق خواب او هم فیل هست.

کم‌کم فیل‌ها آنقدر جا اشغال می‌کنند که مامان را عصبانی می‌کنند و او به اریک می‌گوید، فیل‌ها باید از خانه بروند. اما اریک فیل‌هایش را خیلی دوست دارد. او عاشق تک‌تک فیل‌هایش است. بنابراین به دنبال راه حلی هوشمندانه می‌گردد تا فیل‌ها را پیش خودش نگه دارد.

نویسنده، این کتاب را برای کودکان بالای ۷ سال (نوخوان) نوشته و پر از تصاویری است که به کودک برای درک بهتر موضوع کمک می‌کند.

حق نشر این کتاب را کانون پرورش فکری از انتشارات penguin Random House از کشور استرالیا خریداری کرده است.

کتاب «خانه‌ای پُر از فیل» در ۳۶ صفحه با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۲۵هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

اورسولا دوبوسارسکی با نگارش نزدیک به ۷۰ عنوان اثر یکی از مشهورترین نویسنده‌های کودک در استرالیاست که در کارنامه درخشان او کسب ۹ جایزه ادبی ملی، از جمله پنج جایزه ادبی برتر نیو ساوت ولز به چشم می‌خورد. دریافت جایزه کودکان استرالیا برای سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ یکی از موفقیت‌های اوست.

برای تهیه‌ این اثر، علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز عرضه‌ محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و یا فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا