پرسپولیس و مشکل ثبت قرارداد خریدهای جدید !


پرسپولیس و مشکل ثبت قرارداد خریدهای جدید !

پرسپولیس در حالی برای جذب بازیکن جدید مذاکرات خود را آغاز کرده است که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نمی تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند. نوشته پرسپولیس و مشکل ثبت قرارداد خریدهای جدید !...

پرسپولیس و مشکل ثبت قرارداد خریدهای جدید !

پنجره بسته باشگاه مشکل بزرگ خریدهای جدید پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | 23:52
پرسپولیس و مشکل ثبت قرارداد خریدهای جدید !

پرسپولیس در حالی برای جذب بازیکن جدید مذاکرات خود را آغاز کرده است که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نمی تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که ۴۸ ساعت بیشتر تا پایان مهلت یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس باقی نمانده، یک مورد جدید، باعث نگرانی هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شده است.

پرسپولیسی‌ها حتما در جریان هستند که یکی از شرطهای سرمربی این تیم برای بازگشت به تمرینات تیمش، فراهم شدن بودجه لازم برای فعالیت قرمزها در نقل و انتقالات زمستانی است منتهی پرسپولیس به خاطر ماجرای مربوط به رضایتنامه یحیی گل‌محمدی، تا زمانی که نتواند مشکلاتش با باشگاه شهرخودرو را حل کند، امکان جذب بازیکن جدید را ندارد.

منبع این خبر بد برای هواداران پرسپولیس، فربیرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ است که درباره شکایت باشگاه مشهدی از پرسپولیس بابت عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی گفته است:

در اختلاف مالی و حقوقی باشگاه پرسپولیس با پدیده، باید از کمیته وضعیت استعلام گرفته شود. تاکنون باشگاه پرسپولیس برای ثبت بازیکنی مراجعه نکرده، اما سازمان لیگ هیچ قراردادی را برای هیچ باشگاهی، بدون مجوز کمیته وضعیت ثبت نمی‌کند. تمام باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد در نیم‌فصل باید مجوز کمیته وضعیت را داشته باشند.

حالا باید دید این ماجرا که مربوط دوران مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس است، چه زمانی حل خواهد شد و درویش با حمیداوی و همکارانش به تفاهم خواهد رسید یا نه.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق