کشف راز جالب رونالدو بعد از سال‌ها + عکس


کشف راز جالب رونالدو بعد از سال‌ها + عکس

در اکثر تصاویر منتشر شده از کریستیانو رونالدو در پرتغال و منچستریونایتد، او پیراهن آستین بلند به تن دارد.

کریستیانو رونالدو یک فوق ستاره است که بابت ویژگیهای فوق العاده‌اش در فوتبال جهان مشهور است. اما چرا او همیشه و درهمه بازیها پیراهن آستین بلند می‌پوشد؟

او حتی در بسیاری از اوقات در تابستان که هوا به شدت گرم است نیز آستین بلند می‌پوشد. هنوز دلیل رسمی و واضحی برای این ماجرا بیان نشده اما سایت «گل» پرتغال چند دلیل را برای آن توضیح داد.

مشخص‌ترین دلیل این است که آستین بلند به گرمای بدن و محافظت ازبدن کمک می‌کند به ویژه در ماه‌های سرد سال. رونالدو در کشورهای مختلفی در اروپا فوتبال بازی کرده که اکثر آن‌ها زمستان‌های سردی دارند، به ویژه در انگلیس که او در حال حاضر در تیم منچستریونایتد توپ می‌زند. بنابراین پوشیدن این نوع لباس در فصل سرد کشورهایی که هوای سردی دارند، موضوعی منطقی است.

کشف راز جالب رونالدو بعد از سال‌ها + عکس

اما کریس در جریان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که در تابستان برگزار شد هم پیراهن آستین بلند می‌پوشید البته در بعضی بازی‌ها پیراهن آستین کوتاه هم داشت مثل بازی مقابل آلمان در مونیخ که دمای هوا بالای ۳۰ درجه بود. اما بعضی کارشناسان مُد می‌گویند رونالدو این کار را می‌کند که ظاهری خاص و متفاوت نسبت به دیگران داشته باشد مثل یک مدل خاص مد. رونالدو همیشه علاقه‌مند به مُد و برندها بوده بنابراین شاید او احساس می‌کند که پوشیدن پیراهن آستین‌بلند وقتی همه آستین کوتاه می‌پوشند او را نسبت به دیگران متمایز می‌کند. البته همانطور که گفته شد او هر از گاهی پیراهن‌های آستین کوتاه نیز داشته اما در حالت کلی او اغلب آستین بلند می‌پوشد.

دیوید بکام هم در دوران فوتبالش اکثر اوقات پیراهن آستین بلند می‌پوشید، همینطور فرناندو تورس مهاجم سابق اسپانیا.

منبع: خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس