جام حذفی فرانسه| مارسی صعود کرد، رمس حذف شد


جام حذفی فرانسه| مارسی صعود کرد، رمس حذف شد

مارسی به سختی از سد رقیب لوشامپیونه‌ای خود در جام حذفی فرانسه گذشت و در جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک‌‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فرانسه شب گذشته (شنبه) با چهار دیدار پیگیری شد که تیم رمس پس از تساوی یک-یک مقابل باستیا، در ضربات پنالتی مغلوب شد.

رمس ابتدا با گلزنی هوگو اکیتیکه در دقیقه 37 از میهمان خود پیش افتاد، اما سباستین لامونگه گل تساوی بازی را در دقیقه 71 به ثمر رساند. در ضربات پنالتی هم تیم لیگ دویی باستیا موفق‌تر بود و با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد.

در دیگر بازی‌های این مرحله، تیم ورسایله با نتیجه یک بر صفر برابر تولوز به برتری رسید و آمیا با نتیجه 2 بر صفر بر نانسی غلبه کرد.

در مهم‌ترین بازی شنبه شب نیز تیم مارسی به مصاف مون‌پولیه رفت و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد. ابتدا مارسی در دقیقه 74 توسط آرکادیوش میلیک به گل رسید و سپس بنی ماکوانا در دقیقه 80 برای مون‌پولیه گلزنی کرد تا بازی با تساوی یک-یک به پایان برسد. در ضربات پنالتی نیز تیم مارسی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

تاکنون صعود تیم‌های مارسی، نانت، رمس، ورسایله، آمیا و باستیا به دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی فرانسه قطعی شده است. برنامه دیدارهای باقیمانده این مرحله به شرح زیر است:

یکشنبه 10 بهمن
برگراک پریگور - سن‌اتین، ساعت 21
لانس - موناکو، ساعت 23:30

دوشنبه 11 بهمن
پاری‌سن‌ژرمن - نیس، ساعت 23:45

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید