بنیاد شهید قزوین 50 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌کند


بنیاد شهید قزوین 50 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌کند

قزوین - ایرنا- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین از برگزاری 50 عنوان برنامه از سوی این دستگاه به مناسبت دهه فجر در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشکوه هرچه تمام‌تر نسبت به سالیان گذشته برگزار می‌شود.

فاطمه نسخه چی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رسالت همه ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی به فعالیت کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین اشاره کرد و افزود: این کمیته هر ساله در این ایام برنامه‌های مختلف ترویجی و فرهنگی را برنامه‌ریزی و تدارک می بیند تا بتواند آحاد جامعه را بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کند.

نسخه چی با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌ها باید صورت پذیرد، تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی و تبیین دستاوردها استفاده کنیم.

این مسوول با اشاره به برگزاری مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اضافه کرد: این مراسم با حضور جمعی از مسوولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین در روز ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه امسال گلزار شهدای شهر قزوین به عنوان نماد ملی گلزار شهدای شهری کشور انتخاب شده، یک مراسم ویژه با عنوان جشن انقلاب با محوریت دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی همچنین برگزاری میهمانی لاله‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: در این برنامه، گلزار شهدا جهت قرائت پیام مقام معظم رهبری و گلباران مزار شهدا آماده سازی می‌شود تا مدعوین با اهداف و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنند.

نسخه چی ادامه داد: تعویض تصاویر شهدا در تابلوهای تبلیغاتی سطح استان، اجرای برنامه گلباران و زیارت عاشورا در قطعه ایثارگران، مزین نمودن سربرگ‌های نامه‌های اداری به مناسبت دهه‌فجر و تعویض پرچم‌های گلزارهای شهدای سراسر استان از برنامه‌های دیگر کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به شمار می رود که به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید است که به صورت مداوم اجرا می‌شود و در دهه فجر نیز به شکل ویژه به آن توجه خواهد شد، افزود: به مناسبت دهه‌ فجر این برنامه با محوریت شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: بازگشایی طبقه زیرین موزه شهدا قزوین و همچنین تجلیل از پیام‌آوران ایثار، برگزاری نمایشگاه شهدای انقلاب، تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع شهدا و جانبازان، آزادگان سیاسی قزوین در انقلاب ۵۷، مسابقه خطاطی با موضوع انقلاب ۵۷، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و اجرای تئاتر خیابانی را از دیگر برنامه‌های کمیته یادشده به مناسبت دهه مبارک فجر است.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۶۸ جانباز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان