قائم مقام کمیته امداد: توانمندسازی نیازمندان باید به یک فرهنگ تبدیل شود


قائم مقام کمیته امداد: توانمندسازی نیازمندان باید به یک فرهنگ تبدیل شود

قزوین-ایرنا- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: توانمندسازی نیازمندان باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده و به عنوان یک برنامه مهم اجرایی و پیاده شود.

به گزارش ایرنا،مصطفی خاکساری قهرودی روز یکشنبه در بازدید از واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت در آبیک که اقدام به اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد کرده است،افزود: رسالت ذاتی کمیته امداد کمک به محرومان و توانمندسازی آنان است اما وقتی مردم نیز در این کار مشارکت داشته باشند، خدمات ارزشمندتری به نیازمندان ارایه می شود.

وی اظهار داشت: اگر خودکفایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه جدی تر مورد توجه قرار بگیرد، مانع انتقال فقر از یک نسل به نسلی دیگر در خانواده های نیازمند و محروم خواهد شد.

این مسوول گفت: مدلی که امروز در این واحد تولیدی پیاده شده باید مورد توجه صنعتگران و کارآفرینان برای کمک به نیازمندان قرار بگیرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین خاطرنشان کرد: کمک رسانی افراد توانمند و دارای ثروت به نیازمندان و محرومان بدون شک به کار آنان خیر و برکت زیادی می بخشد و سعادت دنیوی و اخروی آنان را در پی خواهد داشت.

افتتاح یک مرکز نیکوکاری، کلنگ زنی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان، افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجویی و افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی مددجویان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اهدای ۲۰۰ تلبت به دانش آموزان نیازمندان از برنامه های سفر یکروزه قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) به قزوین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما