کمیته امداد استان سمنان 368 خانه برای مددجویان احداث و تعمیر کرد


 کمیته امداد استان سمنان 368 خانه برای مددجویان احداث و تعمیر کرد

سمنان- ایرنا- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به ساخت و خرید 68 واحد مسکونی مددجویی گفت: 300 واحد مسکونی نیز از ابتدای سال 1400 تا پایان پاییز تعمیر شد.

به گزارش ایرنا، مهرداد مشهدی الاصل روز یکشنبه به رسانه ها گفت: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که در همین راستا علاوه بر حمایت های همه جانبه، به مددجویان تسهیلات قرض الحسنه مسکن پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، طراحی مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از اولویت‌های مهم حوزه مسکن کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و همواره کمیته امداد تلاش دارد برای مددجویانی که فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند از این خدمات استفاده کند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ساخت ۶۰ واحد مسکونی روستایی و خرید ۶ واحد روستایی مددجویان کمیته امداد در سه فصل سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این مدت ۵۲۰ سرویس بهداشتی و حمام برای واحدهای مسکونی مددجویان احداث شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان، به مصوبات دولت برای مددجویان مبنی بر معافیت از پروانه ساخت، پرداخت عوارض نوسازی شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: مددجویان همچنین برای یک دوره از پرداخت حق انشعابات آب، برق و گاز معاف هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک