8 پومسه‌رو به اردوی انتخابی تیم دانشجویان دعوت شدند


8 پومسه‌رو به اردوی انتخابی تیم دانشجویان دعوت شدند

تهران - ایرنا - مسابقات مجازی پومسه انتخابی تیم تکواندو دانشجویان در 2 بخش دختران و پسران برگزار شد و 8 دانشجو به دومین مرحله انتخابی راه یافتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات انتخابی تیم پومسه دانشجویان دختر و پسر به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تکواندو به صورت مجازی برگزار شد.

کمیته فنی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و تکواندو بعد بررسی فیلم‌های ارسالی، هشت دانشجوی برتر در ۲ بخش دختران و پسران دانشجو را معرفی و به دومین مرحله اردوی انتخابی دعوت کرد.

سیدعلی موسی‌نیا، حمیدرضا حاتمی، محمدجواد خیری و احمد منصوری در بخش پسران و ریحانه عمرانی‌مقدم، فاطمه ستوده، تارا مردانی و رعنا شاهین نیز نفرات دعوت شده در بخش دختران هستند.

براساس تصمیم کمیته فنی این هشت نفر قرار است در مرحله دوم انتخابی با مدال‌آوران مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۹، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برای حضور در اردوی آمادگی و اعزام به یونیورسیاد چین رقابت کنند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از پنجم تا شانزدهم تیرماه سال ۱۴۰۱ در شهر چگندو کشور چین برگزاری می‌شود و کاروان ورزشی دانشجویان ایران در ۵ رشته در این بازی‌ها حضور خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی