کشف 110 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اهواز


کشف 110 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: 110 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز(ماینر) در این کلانشهر کشف و ضبط شد.

عبدالحمید شیاری اظهار کرد: با تلاش نیروهای انتظامی و دستور قضائی و همکاری و همیاری شهروندان تعداد ۱۱۰دستگاه استخراج رمز ارز از مناطق مختلف این کلانشهر کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماینرهای مذکور از نوع ۳M و ۹ Sبودند که ۳۴ دستگاه آن از یک انبار وسایل سرقتی در منطقه نورآباد زرگان و تعداد ۳۲ دستگاه در منطقه عین ۲ با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری ۱۹ این منطقه کشف و جمع آوری شد.

شیاری تصریح کرد: تعداد۴۴ دستگاه ماینر( استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز) با همکاری پلیس در کوی علوی اهواز کشف شد.

وی عنوان کرد: تعداد ۱۷۵ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از ابتدای امسال تا پایان دی۱۴۰۰در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در راستای کاهش تلفات انرژی با تلاش ماموران نیروی انتظامی و حکم قضایی کشف و ضبط شده است.

شیاری گفت: هر دستگاه ماینر۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴هزار مصرف برق دارد. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه بر استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع وارد کرده و باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان می‌شود.

وی افزود: شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، " سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat" و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش‌های مردمی و معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول