آریاکیا: از پرسپولیس پیشنهادی به دستم نرسیده/ آلومینیوم برای گرفتن سهمیه بسته نشده است


آریاکیا: از پرسپولیس پیشنهادی به دستم نرسیده/ آلومینیوم برای گرفتن سهمیه بسته نشده است

مدافع چپ تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسته نشده است.

پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد خوب تیمش در 16 بازی گذشته اظهار داشت: در مجموع نتایج خوبی گرفتیم و فقط در چند بازی آخر امتیاز از دست دادیم. ما واقعاً از داوری‌ها ضرر کردیم و اگر اشتباهات داوری نبود قطعاً در بین سه تیم اول جدول قرار می‌گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا آلومینیوم می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟»، گفت: تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد، گل‌گهر و مس رفسنجان از لحاظ مالی در سطح بالاتری از ما قرار دارند. آنها به معنای واقعی دو تیم دارند، ولی شرایط تیم ما متفاوت است. این دومین سالی است که آلومینیوم به لیگ برتر آمده و تیم ما برای سهمیه آسیا بسته نشده است. با این حال در لیگ و جام حذفی نتایج خیلی خوبی گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم. اگر هم به سهمیه آسیا برسیم که عالی خواهد شد.

مدافع چپ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به شایعات چند روز اخیر مبنی بر داشتن پیشنهاد از پرسپولیس، تصریح کرد: معمولاً در فصل نقل‌وانتقالات این خبرها در رسانه‌ها به چشم می‌خورد. من بازیکن آلومینیوم هستم و خوشحالم که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. از پرسپولیس هم پیشنهادی به دست من نرسیده و تمام تمرکزم این است که برای تیمم بازیکن مؤثری باشم. اگر هم پیشنهادی برسد تابع تصمیم باشگاه خواهم بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر