اقدام باشگاه پرسپولیس برای رفع خواسته‌های گل‌محمدی/ نامه رسمی برای جذب بازیکنان و اجاره زمین تمرین


اقدام باشگاه پرسپولیس برای رفع خواسته‌های گل‌محمدی/ نامه رسمی برای جذب بازیکنان و اجاره زمین تمرین

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس برای رفع خواسته‌های سرمربی این تیم اقدام کرده و امیدوار است بتواند به زودی سه خواسته مهم گل‌محمدی را برآورده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری تیم پرسپولیس، طی روزهای گذشته سه شرط اصلی برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس گذاشته و تا روز دوشنبه به مدیران این باشگاه برای برآورده شدن خواسته‌های خود فرصت داده است. از همین رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در روزهای نخست فعالیت خود با چالشی بسیار جدی مواجه شده، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فضای ملتهب هواداری علیه خود را حداقل با بازگشت گل‌محمدی کمی آرام کند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

رساندن پرداختی بازیکنان به 50 درصد، تأمین زمین تمرین مناسب و جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، سه خواسته مهم یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات هستند که ظاهراً مدیریت باشگاه فعالیت خود برای برآورده کردن خواسته‌های گل‌محمدی را آغاز کرده است.

بر همین اساس، با اعلام رضا درویش قرار است تا فردا حدود هشت الی 10 درصد دیگر قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شود و دریافتی سرخپوشان به حدود 35 تا 40 درصد برسد. پرسپولیسی‌ها طی روزهای گذشته نامه‌نگاری‌هایی را نیز برای اجاره زمین نفت تهرانسر انجام داده‌اند و امیدوار هستند بتواند به زودی با اجاره این زمین یکی دیگر از دغدغه‌های کادرفنی سرخپوشان را هم برطرف کند.

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه در سومین اقدام خود براساس لیست اعلامی یحیی گل‌محمدی به باشگاه، نامه‌هایی را به طور رسمی به برخی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی ارسال کرده، اما تاکنون پاسخ مثبتی از هیچکدام از باشگاه‌ها دریافت نشده است. موضوعی که اکنون به مهمترین مشکل باشگاه تبدیل شده است و با توجه به شرایط مالی بسیار بد سرخپوشان، به نظر می‌رسد روزهای سختی در انتظار این باشگاه در نقل‌و‌انتقالات خواهد بود.

با این وضعیت باید دید باشگاه پرسپولیس تا فردا می‌تواند خواسته‌های گل‌محمدی را برطرف کند یا اینکه باید منتظر اتفاقات جدید در این باشگاه بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022