ارتشی ها با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستند


ارتشی ها با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: ارتش با تمام قوا در خدمت نظام اسلامی است و کارکنان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه در تبریز گفت: امروزه مسئله‌ای که به شدت حائز اهمیت است، توجه ویژه به آموزش‌های "سناریو محور" و "مهارت محور" است که باید این دو را به صورت همزمان پیگیری و دنبال کنیم تا هم‌چنان قدرتمند باقی بمانیم.

وی با اشاره به فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص ارتش، خاطرنشان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره مانند خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی بوده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با تاکید بر پا در رکاب بودن ارتش در همه عرصه‌ها، اظهار کرد: ارتش با تمام قوا در خدمت نظام اسلامی است و سربازان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستند.
امیر دریادار ایرانی به تعامل و همکاری بین نیروی زمینی و دریایی ارتش اشاره و خاطر نشان کرد: نیروی دریایی از اقیانوس‌های دور در تلاش است که خطرها را شناسایی کرده و امنیت را در کشور برقرار کند و نیروی زمینی نیز نقش محوری و کلیدی در مسئله حفظ امنیت دارد. در کل تنها با تعامل اثربخش و همیاری این قوا است که امنیت میهن اسلامی حفظ می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پایان به خطرات احتمالی فضای مجازی اشاره و تأکید کرد: یکی از مسائل مهم، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که باید مراقب نقشه‌های شوم دشمنان و خطرات احتمالی به ویژه برای جوانان این مرزو بوم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید