کادرفنی، معیار دعوت بازیکنان را توضیح بدهد/ اعتراض غلامپور به دعوت نشدن حسینی به تیم‌ملی


مربی دروازه‌بان های تیم ملی فوتبال نسبت به دعوت نشدن سیدحسین حسینی به تیم ملی فوتبال اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دروازه بان شماره یک استقلال در فصل جاری لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشته است. او از مجموع 15 مسابقه در لیگ برتر 12 بار درون دروازه تیمش قرار گرفته و ضمن دریافت تنها 4 گل خورده در 9 مسابقه کلین شیت کرده و دروازه اش را بسته نگه داشته است.


با این شرایط خیلی از طرفداران استقلال انتظار داشتند حسینی در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای دو مسابقه عراق و امارات حضور داشته باشد اما نام او در بین بازیکنان رزرو هم نبود.


علاوه بر علیرضا بیرانوند،‌امیر عابدزاده و پیام نیازمند که 3 دروازه بان اصلی تیم ملی بودند، محمدرضا اخباری نیز در لیست رزرو حضور داشت. با کرونایی شدن بیرانوند طبق لیست رزرو اخباری به اردو فراخوانده شد و بازهم نامی از حسینی به میان نیامد.


این موضوع حالا با اعتراض بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال مواجه شده است. غلامپور با انتشار یک استوری در صفحه شخصی نوشت: « با توجه به کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت، معیار دعوت دیگه چی میتونه باشه؟!»

کادرفنی، معیار دعوت بازیکنان را توضیح بدهد/ اعتراض غلامپور به دعوت نشدن حسینی به تیم‌ملی


مربی گلرهای استقلال همچنین در تکمیل واکنش خود به دعوت نشدن حسینی در مصاحبه ای گفته است: «یک دروازه‌بان باید چه کار کند تا به تیم ملی دعوت شود؟ وقتی دروازه‌بانی این همه کلین‌شیت داشته است و تعداد گل‌های خورده نشان می‌دهد چه عملکردی داشته چرا نباید به تیم ملی دعوت شود؟»


او افزود: «کادرفنی تیم ملی باید ملاک دعوت نشدن حسینی را توضیح بدهد. حسینی در این فصل بهترین عملکرد را داشته است. وقتی یک دروازه‌بان بهترین عملکرد را داشته دیگر باید چه کار کند تا به تیم ملی دعوت شود؟ آیا نظارتی روی دروازه‌بان‌ها وجود دارد یا سلیقه‌ای عمل می‌شود؟»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران