تلاش دو بازیکن پرسپولیس برای فسخ یکطرفه


تلاش دو بازیکن پرسپولیس برای فسخ یکطرفه

دو بازیکن باشگاه پرسپولیس پیشنهاداتی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس دارند و ممکن است با اوج گرفتن مشکلات مالی پرسپولیس، این تیم را ترک کنند.

به گزارش مشرق، رضا درویش پس از نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نه تنها با بدهی‌های گذشته این تیم در مقابل طلبکارانی همچون کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس روبرو شد بلکه انتظار اعضای فصل جاری تیم در پرداخت مطالبات هم بیشتر شد.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس که از ابتدای فصل چندان انتقادی به مسائل مالی خود نداشتند و در روزها پایانی فعالیت مجید صدری در قامت سرپرست باشگاه از او حمایت می‌کردند با روی کار آمدن درویش نشان دادند قرار نیست با همه مماشات کنند.

پیکان تند و تیز انتقادات سرخپوشان به اعتصاب تمرینات این تیم و بلافاصله استعفای یحیی گل محمدی قرار گرفت تا درویش در نخستین هفته‌های کاری خود با چالش بسیار جدی روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

سوال مهم مایلی‌کهن از یحیی و پرسپولیسی‌ها

بازیکنان پرسپولیس که تاکنون بین ۲۵ الی ۲۸ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند انتظار مبلغی بسیار بیشتر دارند تا در نقل و انتقالات زمستانی پول قابل توجهی را دریافت کنند اما همچنان خبری از این واریزی به حساب‌هایشان نیست.

شاگردان یحیی گل محمدی که از زمان روی کار آمدن درویش حدود ۸ الی ۱۰ درصد پول گرفته‌اند همچنان بدون حضور سرمربی تمرین می‌کنند اما منتظر هستند تا درویش بتواند وعده خود به یحیی را بابت پرداخت مطالبات برآورده کند.

در این بین دو بازیکن تأثیر گذار پرسپولیس با توجه به دریافت پیشنهادات قابل توجه از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس و عدم دریافت مطالبات خود از سرخپوشان دنبال راهکار برای فسخ یکطرفه قرارداد هستند. این دو بازیکن در حالی رایزنی برای جدایی از پرسپولیس را پیگیر هستند که نمی‌خواهند با موج انتقادات هواداران تیم روبرو شوند.

پایان اردوی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات این تیم می‌تواند ابهامات در خصوص ادامه حضور هر دو بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس را نیز به پایان برساند.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور