آتش‌سوزی مهیب کارخانه محصولات شوینده در جاده مشهد به چناران 


 آتش‌سوزی مهیب کارخانه محصولات شوینده در جاده مشهد به چناران 

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از عملیات نفس‌گیر 80 آتش‌نشان مشهدی برای مهار آتش‌سوزی مهیب کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در جاده مشهد به چناران خبر داد.

مهدی رضایی با اعلام این خبر گفت: سحرگاه امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک مجموعه تولیدی به وسعت تقریبی یک هزار متر مربع، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه‌های مختلف را به محل حادثه در جاده قدیم مشهد به قوچان اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد این آتش‌سوزی مهیب که دود ناشی از آن از کیلومترها دورتر قابل مشاهده بود، در قسمت تولید محصولات شوینده و بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مکان و انبارهای مواد اولیه و تولید شده و سایر خطوط تولید این کارخانه بود که بلافاصله آتش‌نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفاء حریق را آغاز و پس از تلاشی نفس‌گیر و طاقت فرسا موفق به مهار و خاموش کردن کامل آتش‌سوزی شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات اطفاء حریق در این کارخانه ۸۰ آتش‌نشان به همراه ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و پشتیبانی اطفاء حریق و خودرو توربوفن حضور داشتند و آتش نشانان ضمن مهار به‌موقع آتش و از سرایت حریق به یکی از اماکن مجاور این آتش‌سوزی که یک واحد مرغداری بود جلوگیری کرده و اگر سرعت عمل آتش‌نشانان نبود، فاجعه جبران‌ناپذیری در منطقه رخ می‌داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی ادامه داد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟