گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن از رشد 190 درصدی برخوردار است


عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 190 درصد، افزایش داشته است.

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن از رشد 190 درصدی برخوردار است
به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی موحدنژاد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در ۱۰ ماهه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۹۰ درصدی برخوردار بوده که نشان از عزم همکاران این بانک در حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دارد.
وی با اشاره به رشد قابل توجه میزان پرداخت‌های این بانک در قالب انواع تسهیلات به واحد‌های تولیدی کشور عنوان داشت: با تمرکز بر گزینش طرح‌ها بر اساس گزارش‌های توجیهی کارشناسی شده و بررسی اهلیت و صلاحیت مجریان طرح‌های صنعتی و معدنی، موفق شدیم میزان پرداختی‌ها به طرح‌های یاد شده را تا ۷۸ درصد افزایش دهیم.
این مدیر ارشد بانکی افزود: در همین بازه زمانی ۱۰ ماهه، مانده سپرده‌های چهارگانه ۷۳ درصد بیشتر شده و میزان صدور ضمانتنامه‌های ریالی نیز ۴۳ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به افزایش میزان وصول مطالبات این بانک عنوان کرد: میزان وصول مطالبات غیر جاری در ۱۰ ماهه امسال، علیرغم تداوم رکود و مشکلات تحریم‌های ظالمانه بر بخش تولید کشور از افزایش ۵۶ درصدی برخوردار است که امیدواریم با عارضه یابی، انجام مساعدت‌های ممکن در چارچوب قوانین و تعامل و ارتباط مداوم با تولیدکنندگان میزان مطالبات در این بانک به حداقل برسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این بانک در نظر دارد با تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های اعتباری بر طبق نظرات کارشناسان این بانک و خبرگان شبکه بانکی در سال جدید از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای حمایت از صنعتگران و معدنکاران کشور بهره ببرد تا دیگر در هیچ استان کشور شاهد مختل شدن خطوط تولید یا تعطیلی بنگاه‌های تولیدی نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام