هواداران نساجی دست به دامان رئیس‌جمهور شدند


هواداران نساجی دست به دامان رئیس‌جمهور شدند

هواداران تیم فوتبال نساجی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواهان توجه بیشتر و رسیدگی به مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اواسط مرداد ماه امسال آغاز شد و تا به امروز و پس از گذشت نزدیک به 6 ماه این پروژه با سرعت کمی پیش می‌رود و به گفته مسئولان ورزش استان مازندران و پیمانکار این پروژه ورزشگاه شهید وطنی به احتمال فراوان برای فصل آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

در این مدت و در نیم‌فصل اول هم باشگاه نساجی تعدادی از بازی‌هایش را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد و پس از اعتراض کادرفنی این تیم به دلیل کیفیت بد چمن این ورزشگاه، مسئولان این باشگاه مجبور شدند که تصمیم به برگزاری بازی‌های نساجی در استان‌های دیگر بگیرند و عملا نساجی در نیم‌فصل اول بیشتر از هر تیم دیگری برای برگزاری بازی‌هایش به سفر رفت.

بر همین اساس با توجه به مشکلات باشگاه نساجی و روند کند عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی، هواداران قائمشهری با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواهان رسیدگی به این موضوع شدند. با توجه به اینکه پیش از این مسئولان ورزش استان مازندران اعلام کرده بودند که پروژه ورزشگاه شهید وطنی نیاز به بودجه‌ای خارج از استان دارد، هواداران نساجی از رئیس‌جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور خواستار دستور صریح برای تجهیز ورزشگاه شهید وطنی هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس