پیمان فخری خبر داد: اعزام کاروان ایران به بازی‌های آسیایی در 31 رشته


پیمان فخری خبر داد: اعزام کاروان ایران به بازی‌های آسیایی در 31 رشته

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو از اعزام کاروان ایران به بازی‌های آسیایی پیش رو در 31 رشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیمان فخری درباره تعداد رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 اظهار داشت: 31 رشته به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند و اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان) ، سه‌گانه (مردان) و سوارکاری به 26 رشته قبلی اضافه شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که در بخش تیمی زنان چند رشته اعزام خواهند شد، گفت: بسکتبال سه به سه و کبدی بانوان به صورت قطعی به‌عنوان رشته‌های تیمی زنان اعزام می‌شوند. با توجه به جایگاه این دو رشته در آسیا، دو تیم بانوان در آنها خواهند بود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو خاطر نشان کرد: قطعاً حضور بانوان در این دوره بیشتر از دوره قبل خواهد بود و در 22 رشته بانوان اعزام می‌شوند. ضمن اینکه اعزام هندبال و والیبال بانوان قطعاً انجام نخواهد شد. در ستاد عالی بازی‌های آسیایی، اعلام شد که حضور بانوان در مسابقات هندبال و والیبال بازی‌های آسیایی هفت میلیارد هزینه دارد و 45 نفر باید برای این دو رشته اعزام شوند.

فخری در مورد اینکه آیا احتمال افزایش تعداد رشته‌ها وجود دارد، خاطر نشان کرد: احتمال اینکه رشته دیگری برای اعزام به رشته‌های موجود اضافه شود، کم است.

وی راجع به اینکه وضعیت برخی فدراسیون‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند، نگران‌کننده است، یادآور شد: تکلیف برخی از آنها مثل تیراندازی، تکواندو و بسکتبال تا پایان سال مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق