پرسپولیس از فشار پدیده و طلب رضایتنامه یحیی خلاص می‌شود؟


بدهی پرسپولیس به باشگاه پدیده که همچون بدهی به کالدرون، استوکس، اوساگونا و... از زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد باقی مانده، بالاخره به مراحل حساس و نهایی خود رسیده و پرسپولیسی ها به دلیل بدهی که به تیم حمیداوی دارند قادر به حضور...

بدهی پرسپولیس به باشگاه پدیده که همچون بدهی به کالدرون، استوکس، اوساگونا و ... از زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد باقی مانده، بالاخره به مراحل حساس و نهایی خود رسیده و پرسپولیسی ها به دلیل بدهی که به تیم حمیداوی دارند قادر به حضور در نقل و انتقالات نیستند. اتفاقی که قطعا یحیی گل محمدی از آن باخبر بود و یکی از شروطش را برای بازگشت حضور موثر در نقل و انتقالات مطرح کرد.

در همین رابطه خبردار شدیم تماس تلفنی بین رضا درویش و مالک پدیده برقرار شده و مدیرعامل پرسپولیس در این تماس تلفنی که با مالک پدیده داشته از او خواسته برای حل این مشکل جلسه ای برگزار شود. حمیداوی با بیان این که این مبلغ می تواند هزینه های تیم او را تا پایان فصل پوشش دهد از درویش خواسته این بدهی را پرداخت کند و درویش هم تاکید کرده تمام تلاشش را برای حل این مشکل به کار خواهد گرفت.

برهمین اساس طرفین قرار است طی یکی دو روز آینده پای میز مذاکره نشسته و با بررسی راهکارهای موجود برای پایان دادن به این پرونده به نتیجه نهایی برسند.

به نظر می رسد درویش و حمیداوی قرار است طی توافقی جدید این مشکل را رفع و رجوع کرده تا هم پدیده به پول خود برسد و هم پرسپولیس بتواند در نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن