معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها


اسباب بازی وسیله ای برای بازی کردن کودکان بوده که علاوه بر سرگرمی آنها، به رشد و شکوفایی استعداد آن ها کمک می کند.بهترین اسباب بازی آن است که کودک را مجذوب خود کند، بارها به سراغ آن رود، و کودک لذت بیشتری از آن کسب کند. بازی کردن و جنب و جوش کودکان در هر شرایطی مهم ترین ویژگی یک کودک محسوب می شود. اگر والدین بدانند، بازی و نوع اسباب بازی که در...

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

اسباب بازی وسیله ای برای بازی کردن کودکان بوده که علاوه بر سرگرمی آنها، به رشد و شکوفایی استعداد آن ها کمک می کند.بهترین اسباب بازی آن است که کودک را مجذوب خود کند، بارها به سراغ آن رود، و کودک لذت بیشتری از آن کسب کند. بازی کردن و جنب و جوش کودکان در هر شرایطی مهم ترین ویژگی یک کودک محسوب می شود.

اگر والدین بدانند، بازی و نوع اسباب بازی که در اختیار کودک خود قرار می دهند تاثیر مستقیم در رشد و مهارت های فرزند خود دارد، حساسیت زیادی در انتخاب اسباب بازی به خرج می دهند.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

اسباب بازی لگو

خرید اسباب بازی لگو سال هاست، که کودکان را به خود مشغول کرده است. بازی لگو به دلیل جذابیت و تفاوت هایی که با بازی های دیگر دارد در سراسر جهان شناخته شده می باشد.این نوع از اسباب بازی دارای بلوک های ساده ساختنی است که به یک دیگر می توانند متصل شوند.

آن چه لگو را خاص می کند، این است که وقتی کودک مشغول به ساختن می شود، هیچ تصویری از آن چه می خواهد بسازد در ذهن او وجود ندارد.با خرید لگو در تهران از سایت بازیتو موجب افزایش هوش و خلاقیت کوکان خود شوید، زیرا خرید لگو یکی از مفیدترین اسباب بازی‌ها برای کودکان است.

اسباب بازی های لگو به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. می‌توان این اسباب بازی را مکمل دسته بندی های دیگر مثل اسباب بازی فکری و اسباب بازی ماشین دانست.با درست کردن لگوهای یک اسباب بازی در نهایت یک ماشین اسباب بازی میتوان درست کرد و کودکان در کنار زمانی که برای درست کردن اسباب بازی می گذارند ثمره آن را هم می بینند.

در مورد اسباب بازی فکری می توان به بعد افزایش هوش و صبر اسباب بازی لگو اشاره کرد که کودکان صبر بسیاری را صرف درست کردن اسباب بازی کنند و به این نتیجه برسند که چیزهای با ارزش نیاز به صبر و تامل و استفاده از هوش می باشد.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

ماشین کنترلی

یکی از جذاب ترین اسباب بازی ها در سراسر دنیا بازی با ماشین های کنترلی می باشد. مسابقات زیادی در ایران برگزار می شود و هیچ کودک و خانواده ای نباید از لذت بردن بازی با ماشین های کنترلی محروم بمانند.اگر چه مناسب بودن قیمت ماشین های کنترلی نیز اهمیت دارد، اما فواید بسیاری از بازی با این ماشین ها نصیب بچه ها می شود که ارزش این هزینه ها را دارد.

انواع ماشین های کنترلی

ماشین های کنترلی به دو دسته ماشین های سرعتی و ماشین های قدرتی تقسیم می شوند. که خود شامل مجموعه های متنوعی از ماشین های آفرود، آنرود، کلاسیک و سنگین می باشد.هرکدام از این انواع با قیمت های متفاوت در سایت بازیتو وجود دارد که کودکان شما بر اساس سلیقه خود می توانند طرح آن را انتخاب کنند.

ماشین کنترلی پرسرعت

اگر کودک شما هیجانی می باشد، می توانید لذت کنترل از راه دور یک ماشین سرعتی کنترلی را به او هدیه دهید. حتی خود شما هم می توانید از هیجان بازی با ماشین سرعتی لذت ببرید.بسیار جذاب است، که در هر سنی بتوان یک ماشین کنترلی را به حرکت در آورد و حرکت های دور درجا و تیک آف های جذاب با آن اجرا کرد. شکل ظاهری این نوع از ماشین ها متنوع می باشد، برای مثال یک نوع از آن ها به شکل ماشین های مسابقه ای است.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

ماشین کنترلی قدرتی

یکی از انواع ماشین های کنترلی قدرتی ماشین پلیس می باشد. که کودکان هنگام بازی با این نوع از ماشین مانند یک پلیس واقعی با چراغ و آژیر به تعقیب مجرمان می پردازند. و در تخیلات خود آن ها را دستگیر می کنند.پسر بچه ها بیشتر به بازی با ماشین پلیس علاقه دارند. می توان گفت در حین بازی اعتماد به نفس کودکان افزایش می یابد و حس قهرمانی به آن ها دست می دهد.

ماشین کنترلی آفرود

این نوع از ماشین ها را در سایت بازیتو می توانید از روی لاستیک ها ی بزرگ و آج دار آنها بشناسید و سفارش دهید. ماشین کنترلی آفرود به گونه ای ساخته شده اند که می توانند از مسیرهای نا هموار گذر کنند.برای کودکانی که در منزل بر روی فرش و انواع ناهمواری ها مجبور به بازی هستند ماشین کنترلی آفرود گزینه بسیار خوبی است.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

ماشین سنگین کنترلی

ماشین سنگین کنترلی برای کودکانی که علاقه به کامیون دارند سرگرم کننده و هیجان انگیز است. ماشین های سنگین دیگری نظیر لودر، جرثقیل، ماشین بتن ساز کنترلی و… وجود دارد که از راه دور قابل کنترل می باشند.

بعضی از ماشین ای کنترلی تبدیل شونده هستند، که به آن ها آتوبات هم گفته می شود. به طور مثال یک ماشین سنگین بتن ساز کنترلی می توان به یک جنگجوی خطرناک تبدیل شود و یک اسباب بازی دو منظوره برای کودکان به شمار بیاید.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

مزایای داشتن ماشین کنترلی

* افزایش اعتماد به نفس

* تنوع قیمت ماشین کنترلی متناسب با قابلیت هایی که دارند

* تقویت مهارت های حرکتی دست ها

* هماهنگی دست و چشم و بالا رفتن سرعت عمل

* سبب شادی و نشاط زیاد در کودکان

* سبب تخلیه شدن هیجانات درونی کودکان به ویژه پسر بچه ها می باشد.

اسباب بازی نوزادی

والدین می توانند خرید اسباب بازی نوزادی بر اساس ماه تولد فرزند خود را از سایت بازیتو مشاهده و تهیه نمایند.

* اسباب بازی مناسب نوزادان 1 و 2 ماهه

اسباب بازی های آویزان و موزیکال مناسب نوزادان یک و دو ماه می باشد. که به رشد بینایی نوزادان کمک می کند.این نوع از اسباب بازی در مدل ها و کیفیت های متفاوت پارچه ای، پلاستیکی، نمدی و… در سایت بازیتو موجود است.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

* اسباب بازی مناسب نوزاد 3 ماهه

اسباب بازی های نوزاد سه ماهه شامل جغجغه های جورابی نرم و مچی که به قوزک پا و دست نوزاد متصل می شود.

معرفی اسباب بازی های محبوب این روزها

* اسباب بازی مناسب نوزاد 4 ماهه

ازاسباب بازی های مناسب نوزاد 4 ماهه می توان به کرم جغجغه ای و توپ ابری اشاره کرد. کرم جغجغه ای بسیار دوست داشتنی همراه با آیینه، جغجغه و دندانگیر است. بدن آن متحرک و با چرخاندن قطعات آن می تواند در شکل های مختلف قرار بگیرد. بازی با توپ ابری هم باعث تقویت ماهیچه های دست نوزاد می شود، و حواس او را درگیر خواهد کرد.

* اسباب بازی مناسب نوزاد 5 ماهه

کتاب های پارچه ای نمونه ای از محصولات سرگرم کننده بازیتو می باشد که برای نوزان 5 ماهه مناسب است. این نوع از کتاب ها تنوع بالایی دارند و انتخابی عالی به عنوان اسباب بازی نوزاد می باشد.

* اسباب بازی مناسب نوزاد 6 ماهه

در سایت بازی تو برای نوزاد 6 ماهه خود می توانید تشک بازی، روروئک ثابت، توپ های بزرگ و نرم که کودک بتواند آن را به اطراف پرت کند وجود دارد. والین میتوانند آن ها را سفارش دهند و اسباب بازی های متنوع برای کودک خود تهیه کنند.

به طور کلی اسباب بازی برای کودکان و نوزادان بسیار سرگرم کننده است و در صورتی که درست انتخاب شود، بسیاری از مهارت های آن ها را پرورش و تقویت می کند.شما می توانید با مراجعه با سایت بازیتو مجموعه متنوعی از اسباب بازی ها را برای فرزندان خود مشاهده کرده و بهترین اسباب بازی را برای فرزندان خود تهیه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق