پیروزی شاگردان عطایی برابر شهرداری گنبد/ مدافع عنوان قهرمانی لیگ والیبال به جمع مدعیان بازگشت


پیروزی شاگردان عطایی برابر شهرداری گنبد/ مدافع عنوان قهرمانی لیگ والیبال به جمع مدعیان بازگشت

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، تیم‌های لبنیات هرازآمل، مقاومت یزد، فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، ۴ دیدار به صورت همزمان در شهر‌های میزبان برگزار شد.

لبنیات هراز آمل ٣ - صفر شهرداری گنبد

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هرازآمل با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ شهرداری گنبد را شکست دادند تا به چهاردهمین برد خود در این فصل از رقابت‌ها دست یابند و ۴۰ امتیازی شوند. تیم شهرداری گنبد نیز سیزدهمین ناکامی خود را در این دیدار تجربه کرد تا با کسب ۹ پیروزی و ۱۳ شکست و با ۳۰ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار بگیرد.

سایپا تهران یک – ۳ مقاومت یزد

یکی از دیدارهای حساس و تاثیرگذار هفته بیست‌ودوم، تقابل سایپا تهران و مقاومت یزد بود. رقابتی که به میزبانی خودروسازان برگزار شد و در آن یزدی‌ها توانستند با نتیجه سه بریک حریف تهرانی خود غلبه کنند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد در این دیدار در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ رسیدند و کار را تمام کردند تا با کسب چهاردهمین پیروزی، ۳۹ امتیازی شوند و شهرداری ارومیه را از رتبه چهارم جدول به زیر بکشند.

سایپا در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید. پیش از این و در دور رفت مقاومت یزد موفق شده بود با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد.

شهرداری ورامین صفر - ۳ فولاد سیرجان

فولاد سیرجان ایرانیان با کسب یازدهمین پیروزی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق شد یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند و به رتبه هفتم برسد. شاگردان سعید رضایی این هفته در ورامین میهمان شهرداری این شهر بودند و موفق شدند در سه ست متوالی و با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند.

پیش از این در هفته نهم دور رفت نیز فولاد سیرجان با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری ورامین گذشته بود و نماینده ورامین امروز چهاردهیمن شکست خود را تجربه کرد.

فولاد مبارکه سپاهان ٣ - صفر هورسان رامسر

تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی راحت و یک‌طرفه در خانه موفق شد میهمانش هورسان رامسر را در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد.

این نوزدهمین پیروزی سپاهان در لیگ برتر بود. به این ترتیب جمع امتیازات شاگردان رحمان محمدی‌راد به عدد ۵۷ رسید تا این تیم به اختلاف امتیازی شگفت‌انگیزی (۱۵ امتیاز) با سایر رقبا برسد. سپاهان در هفته نهم دور رفت نیز موفق به پیروزی سه بر صفر مقابل هورسان شده بود و در مسابقه امروز هم شانزدهیمن شکست نماینده رامسر را رقم زد.

بیشتر بخوانید

شهرداری ارومیه در بن بست محض/ مس رفسنجان بدون توقف در جمع مدعیان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...